Deník E15 vydává svůj žebříček 100 nejbohatších Čechů a Slováků

Deník E15 vydává již potřetí svůj speciální magazín Elita byznysu s žebříčkem 100 nejbohatších Čechů a Slováků. I tentokrát redakce deníku E15 propočetla majetek nejmovitějších lidí Česka a Slovenska ve spolupráci se slovenským ekonomickým magazínem Trend. 

Pořadí miliardářů se tradičně opírá o loňské výsledky jejich firem i o aktuální ohodnocení společností vycházející z vývoje akciových trhů, které poznamenala krize vyvolaná letošní pandemií nového koronaviru. 

Součástí magazínu je i příloha Byznys a ženy, mapující kdo jsou české a slovenské miliardářky a v jakých oborech se nejčastěji vyskytují. Příloze dominuje unikátní dvojrozhovor s nejbohatšími Češkami – selfmademankami – a zároveň blízkými přítelkyněmi, které sdílí podobný osud,  Jaroslavou Valovou a Jiřinou Nepalovou.

Poprvé magazín Elita byznysu přináší i TOP 10 maďarských miliardářů, kteří jsou tuzemské veřejnosti téměř neznámí. Přitom se vrchol maďarského žebříčku za posledních deset let od nástupu premiéra Viktora Orbána výrazně proměnil a majetek byznysové elity vzrostl.

Otevřeně k ekonomickým tématům, zejména k aktuální situaci, hovoří na stránkách  magazínu dva “členové” žebříčku – Vlastislav Bříza, který je se svými dvěma syny majitelem holdingu Koh-i-noor, a Miroslav Trnka, spoluzakladatel a akcionář jedné z největších globálních antivirových firem, slovenské společnosti Eset. Přestože se může zdát, že právě technologické firmy jsou jasnými vítězi postcovidové krize, Trnka jejími dopady nadšen není. „Může to vypadat, že práce z domova je pro ajťáka super. Ale programátoři potřebují osobní kontakt, diskuze, atmosféru, to se z home office nedá nahradit,“ říká v rozhovoru.

Inspirující příběhy nejmajetnějších Čechů a Slováků se objeví v následujících měsících také ve spoustě dalších článků a rozhovorů, a to na webu e15.cz a v deníku E15.

Magazín je k dostání ve stáncích distributorů Relay a Geco a také na webových stránkách www.ikiosek.cz/e15magazin.

CZECH NEWS CENTER a. s. je lídrem na českém mediálním trhu, který prostřednictvím svých produktů oslovuje miliony čtenářů tisku a návštěvníků internetu. Stovky tisíc dalších uživatelů využívají ostatní digitální produkty, služby a aplikace CNC.