Vašek a Šollar posilují PPC Bee. Tým dále doplnila Majerová

Do společnosti PPC Bee, která se věnuje automatizaci online marketingových aktivit, nastoupili Jakub Vašek, Miroslav Šollar a Marie Majerová. Vašek a Šollar se budou věnovat vytváření automatizačních strategií pro stávající i nové klienty. Jejich zkušenosti PPC Bee dále zužitkuje při plánované zahraniční expanzi. Majerová se v PPC Bee zaměří na tvorbu obsahu a zákaznickou podporu.

Jakub Vašek nastoupil do PPC Bee na pozici Automation Strategist. Vedle tvorby automatizačních strategií pro klienty využije své dlouholeté zkušenosti také při celkovém rozvoji technické stránky produktu PPC Bee. Před nástupem do PPC Bee působil jako PPC specialista a technický leader v agentuře Kofein.

Miroslav Šollar je marketingový specialista s dlouholetou praxí. Zkušenosti nasbíral jak v řadě agentur, tak ve velkých korporacích. Vedle tvorby automatizačních strategií pro klienty se bude také věnovat datům a práci s nimi.

Oba posilují Growth tým PPC Bee vedený Petrou Pacákovou. Cílem Growth týmu je mimo jiné díky novým specialistům dále zlepšovat kvalitu služeb, které PPC Bee poskytuje klientům na poli automatizace kampaní.

“Těší mě, že v PPC Bee můžu přivítat oba zkušené odborníky, kteří nám dále pomohou posunout náš produkt na další úroveň. Jejich zkušenosti také zužitkujeme při expanzi na zahraniční trhy, na kterou se chceme v blízké době soustředit,” přibližuje Hana Habermannová, ředitelka PPC Bee.

Specialisty v Growth týmu doplnila také Marie Majerová, která se bude věnovat interní a externí komunikaci a klientské podpoře. Majerová v minulosti působila jako Brand a Project Manager ve vydavatelství Burda. 

O PPC Bee

PPC Bee je česká jednička v oblasti automatizace online marketingových aktivit, která vyvinula a provozuje technologicky vyspělou aplikaci PPC Bee. Ta umožňuje uživatelům díky vysoce inteligentním automatizačním funkcím dosahovat zásadně lepších výsledků ve vyhledávacích i obsahových kampaních v platformách jako Google Ads, Sklik, Microsoft Advertising a nově i Facebook. PPC Bee umožňuje správcům reklam výrazně redukovat čas, šetřit marketingové rozpočty a dosahovat vyšších tržeb a lepší návratnosti investic (ROI).

Mezi klienty PPC Bee patří nejen přední české a slovenské digitální agentury jako Acomware, Kofein, Besteto, ui42, ale také největší zadavatelé reklamy z oblasti e-commerce jako Alza, Mall Group, Heureka, NOTINO nebo CZC. Těmto a dalším klientům PPC Bee automatizuje online reklamy ve 45 zemích po celém světě.