PPC Bee prošla majetkovými změnami. Usnadní hledání strategického investora pro zahraniční expanzi

Společnost PPC Bee, která se zabývá vývojem stejnojmenné aplikace, prostřednictvím níž velcí e-commerce hráči jako například Alza, MALL Group či NOTINO zvyšují efektivitu reklamních kampaní, změnila svou majetkovou strukturu. Původními majiteli byli Ondřej Bartas, Pavel Vachek a Tomáš Novotný. Vachek se nyní stal majoritním vlastníkem poté, co od Novotného odkoupil jeho podíl. Nově Vachkovi patří 75 % v PPC Bee a ve firmě bude nyní zastávat funkci CEO.

“Naší motivací k této změně byla snaha dosáhnout větší flexibility při aktuálně probíhajících jednáních s několika strategickými investory. Od vstupu partnera si slibujeme pomoc s expanzí na zahraniční trhy, na kterou bychom se v nadcházejícím roce chtěli více zaměřit,” vysvětluje důvod změn Pavel Vachek, CEO PPC Bee.

“Od okamžiku založení firmy dosahujeme v průměru meziročního růstu objemu spravovaných kampaní na úrovni 105 %. V roce 2020 jsme spravovali kampaně v hodnotě 533 milionů Kč. I nadále plánujeme udržet průměrný meziroční růst okolo 100 %. Během pěti let máme v plánu zpracovávat kampaně v celkové hodnotě přesahující 20 miliard Kč. K růstu nám také pomohou další nabízené služby. V loňském roce jsme spustili například Facebook remarketing a v blízké době plánujeme rozšíření o Google Display Network. Abychom byli schopní náš růst podpořit, jednáme také o vstupu strategického investora do firmy,” přibližuje Vachek.

Pavel Vachek vedle PPC Bee stál u zrodu několika dalších úspěšných podniků. Je například majitelem společnosti FakturaOnline s.r.o. a s Tomášem Karpíškem a dalšími lidmi ze skupiny Ambiente také spolumajitelem FunLab s.r.o., která stojí za značkou kávy Sofee. Vachek rovněž založil a deset let vedl digitální agenturu Blueberry.

O PPC Bee

PPC Bee je česká jednička v oblasti automatizace online marketingových aktivit, která vyvinula a provozuje technologicky vyspělou aplikaci PPC Bee. Ta umožňuje uživatelům díky vysoce inteligentním automatizačním funkcím dosahovat zásadně lepších výsledků ve vyhledávacích i obsahových kampaních v platformách jako Google Ads, Sklik, Microsoft Advertising a nově i Facebook. PPC Bee umožňuje správcům reklam výrazně redukovat čas, šetřit marketingové rozpočty a dosahovat vyšších tržeb a lepší návratnosti investic (ROI).

Mezi klienty PPC Bee patří nejen přední české a slovenské digitální agentury jako Acomware, Kofein, Besteto, ui42, ale také největší zadavatelé reklamy z oblasti e-commerce jako Alza, Mall Group, Heureka, NOTINO nebo CZC. Těmto a dalším klientům PPC Bee automatizuje online reklamy ve 45 zemích po celém světě.