Better připravil digitální strategii pro zpracovatele drahých kovů SAFINA, a. s.

Brno, 2. prosince – Společnost SAFINA, a. s. si vybrala agenturu Better, aby jí pomohla efektivně komunikovat s B2B zákazníky v online prostředí. Better připravil digitální strategii, bude se starat o kampaně a optimalizaci webu ve vyhledávání a pracovat na nové vizuální identitě klienta. 

SAFINA, a.s. má dlouholetou tradici v oblasti komplexního zpracování a výroby produktů z drahých a neželezných kovů. Je společností s významným vlivem a působností na trhu Evropy, Ameriky a Asie. 

SAFINA, a. s. původně poptávala partnera na SEO. Vzhledem k tomu, že stávající web nebyl na optimalizaci připravený a klient neměl efektivně nastavenou B2B komunikaci v onlinu, rozhodli jsme se nabídnout komplexní řešení a naše nabídka digitální strategie ve výběrovém řízení zvítězila,” říká Marek Klekner, projektový manažer Betteru. 

V první fázi spolupráce Better připravil digitální strategii a nyní pracuje na nové vizuální identitě společnosti. Následně bude připravovat kampaň ve vyhledávání, analýzu klíčových slov či B2B kampaně na LinkedInu. 

 “SAFINA, a.s. našla partnera, který začal mluvit stejným jazykem a porozuměl rychle naším náročným požadavkům. Better používá zdravý selský rozum a na nic si nehraje. Vidíme, že Better informace nezaobaluje a nezkrášluje jen proto, aby se nám zalíbily a upozorňuje na věci, které jsou důležité. Uvidíme co ukáže čas, až si vyhodnotíme první KPI´s, ale už teď věříme, že jdeme správnou cestou,“ vyjádřil se Aleš Herrmann, Chief Business Development Officer společnosti.