Společnost Discovery oznámila spuštění nové globální streamovací platformy discovery+

  • Platforma bude dostupná od 4. ledna 2021 
  • Spuštění discovery+ ve Spojených státech bude představovat vůbec největší obsahovou knihovnu pro novou streamovací službu: více než 55 000 epizod pořadů ikonických značek společnosti Discovery, sbírku BBC Natural History, A&E Networks, Group Nine a mnoho dalšího
  • Americké discovery+ bude zahrnovat obsáhlou sbírku zbrusu nových původních seriálů od významných tvůrců, mezi které patří Chip a Joanna Gainesovi, Sir David Attenborough, David Schwimmer, Will Packer a Kevin Hart, Bobby Flay a Giada De Laurentiisová a mnoho dalších
  • 90denní snoubenci (90 Day Fiancé) přichází k discovery+ se zcela novými licencemi
  • Discovery+ bude streamovacím Domovem olympijských her v Evropě a předním poskytovatelem Eurosportu
  • Globální spuštění platformy bylo zahájeno v Indii, ve Velké Británii a Irsku, ve Skandinávii, Itálii a Holandsku; mezi distribuční partnery patří ve Velké Británii a Irsku společnost Sky a v Itálii TIM

Foto: Zdroj Discovery

Praha, 2. prosince 2020 – Společnost Discovery (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) dnes oznámila spuštění globální platformy discovery+ (www.discoveryplus.com). Provoz této služby bude zahájen 4. ledna 2021. V USA bude spuštěna v exkluzivní spolupráci se společností Verizon, jejíž klienti budou moct discovery+ využívat po dobu 12-ti měsíců. Celosvětové spuštění platformy discovery+ v prvních 25 zemích již bylo zahájeno, a to v Indii, ve Velké Británii a Irsku. 

Při uvedení na americkém trhu bude discovery+ nabízet vůbec největší obsahovou knihovnu, kterou kdy streamovací platforma mohla představit. Široká nabídka bude zahrnovat mnoho exkluzivních, původních seriálů napříč populárními tématy, mezi kterými má značka Discovery velmi silnou vedoucí pozici. Patří k nim lifestyle a vztahy, dům a jídlo, skutečné zločiny, paranormální jevy, dobrodružství a příroda, věda, technologie, životní prostředí a řada velmi kvalitních dokumentů. 

David Zaslav, Prezident a CEO společnosti Discovery, řekl:

„V posledních dvou letech systematicky pracujeme na tom, abychom při spuštění discovery+ co nejvíce zúročili naši strategii, včetně distribučních a reklamních partnerství na celém světě, prvotřídní nabídky kvalitních značek, autentických osobností a největší obsahové knihovny, včetně množství původních programů.“  

Ve Spojených státech nabídne discovery+ více než 55 000 epizod pořadů na jednom místě a více než 2 500 nových a klasických show z ikonického portfolia značek spadajících pod Discovery, mezi něž patří HGTV, Food Network, TLC, ID, OWN, Travel Channel, Discovery Channel a Animal Planet. Diváci ve Spojených státech také získají přístup k novým seriálům ikonických franšíz a osobností, mezi které patří Chip a Joanna Gainesovi, Will Packer a Kevin Hart, 90denní snoubenci, Bobby Flay a Giada De Laurentiisová, Duff Goldman, Amy Schumerová, Carla Hallová, David Schwimmer, Sir David Attenborough, Ben Napier, Sebastian Maniscalco, Joe Kenda, Mike Rowe a mnoho dalších. 

Služba discovery+ nabídne také celou řadu přírodních a environmentálních programů v čele s exkluzivním streamovacím přístupem do široké nabídky přírodopisných dokumentů společnosti BBC, včetně Zázračné planety, Modré planety a obsahu digitální značky The Dodo.

Discovery+ navíc také vůbec poprvé sloučí nejoblíbenější non-fiction obsah partnerských značek A&E, History a Lifetime se značkami společnosti Discovery. Více než 1 500 epizod nejoblíbenějších franšíz od společností A&E zahrnuje seriály Prvních 48 hodin (The First 48), Bring It, Dance Moms, Trucky na ledě (Ice Road Truckers), Mistři zastavárny (Pawn Stars), Vetřelci dávnověku (Ancient Aliens), Válka skladů (Storage Wars) a 60 Days In, Závislosti (Intervention) a Lovci přízraků (Ghost Hunters). Akvizice upevňuje roli discovery+ jako vedoucí streamovací platformy v oblasti zábavy vycházející ze skutečného života. 

Globální spuštění discovery+

Globálně Discovery rozšíří svou nabídku o obsah v místních jazycích a současně nabídne široké portfolio živých sportů, aby oslovila své klienty na více než 25 klíčových trzích, mezi něž patří Skandinávie, Itálie, Holandsko nebo Španělsko. Společnost plánuje spustit v roce 2021 platformu také v latinskoamerických zemích, včetně Brazílie, a v některých oblastech Asie. 

Díky pevným vztahům společnosti Discovery s distribučními partnery byla platforma discovery+ minulý měsíc spuštěna ve spolupráci se společnostní Sky ve Velké Británii a Irsku. Sky v současnosti nabízí discovery+ milionům zákazníků své služby Sky Q na 12 měsíců zcela zdarma. Spuštění discovery+ bude dále podporováno společností TIM v Itálii. 

Spuštění platformy discovery+ v Evropě bude podpořeno bezkonkurenčním, prémiovým a lokálním obsahem na Eurosportu. Nabídka sportovních přenosů je široká, zahrnuje tenisové Grand Slamy, cyklistické Grand Tours, motosport, fotbal i zimní sporty. Počínaje Olympijskými hrami* v Tokiu 2021 se discovery+  v Evropě stane Domovem olympijských her, kde bude možné sledovat každou minutu, medaili i sportovce živě i na vyžádání (on demand)

JB Perrette, prezident a generální ředitel společnosti Discovery International, řekl:

„Desítky let propojujeme publikum z různých koutů světa s místními osobnostmi a příběhy, které lidé milují. Discovery přináší inspiraci, touhu a oddanost, což dokáže jen pár mediálních značek. Discovery+ zúročí náš jedinečný model a strategii spočívající v kombinaci globálního a lokálního obsahu a fanouškům na celém světě přinese to nejlepší ze zábavy vycházející z reálného života v té nejnovější podobě.“

Partnerství se společností Verizon

V USA společnost Discovery podepsala smlouvu na výhradní distribuci se společností Verizon, díky které se discovery+ při svém startu dostane až do 50 milionů amerických domácností. 

„Propojování lidí s jejich vášněmi je jádrem naší činnosti. Spojení s platformou discovery+ je skvělým způsobem, jak potěšit zákazníky, kteří milují témata jako životní styl, domov, jídlo, skutečný zločin a přírodu, a nabídnout jim obsah z portfolia jedné z nejpopulárnějších video značek,“ řekl Ronan Dunne, generální ředitel společnosti Verizon Consumer Group. 

*Olympijská práva vylučují Rusko. Eurosport bude v roce 2020 oficiálním vysílatelem ve Francii a Velké Británii. 

O společnosti Discovery

Discovery, Inc. (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) je globální lídr v zábavě inspirované reálným životem, který poskytuje služby zájmově orientovaným divákům po celém světě a nabízí jim obsah, který inspiruje, informuje a baví. Discovery dodává každý rok více než 8 000 hodin originálního programu a vede v kategorii velice oblíbených obsahových žánrů ve světě. Discovery je dostupný ve 220 zemích a teritoriích a téměř v 50 jazycích, je inovátorem platforem a k divákům se dostává na všech typech obrazovek, včetně produktů TV Everywhere, jako je např. portfolio aplikací GO; direct-to-consumer streamovací služby, např. Eurosport Player a MotorTrend OnDemand; digital-first a společenský obsah od Group Nine Media a strategická aliance s PGA TOUR pro vytvoření mezinárodního domova pro golf. Portfolio prémiových značek společnosti Discovery zahrnuje Discovery Channel, HGTV, Food Network, TLC, Investigation Discovery, Travel Channel, MotorTrend, Animal Planet a Science Channel a patří k nim i OWN: Oprah Winfrey Network v USA, Discovery Kids v Latinské Americe a Eurosport, přední poskytovatel kvalitních, lokálně oblíbených sportů a Home of the Olympic Games across Europe. 

O společnosti Verizon:

Společnost Verizon Communications (NYSE, Nasdaq: VZ), založená 30. června 2000, patří již 20 let mezi nejvýznamnější světové poskytovatele technologií, komunikací, informací, zábavních produktů a služeb. Se sídlem v New Yorku a virtuální přítomností všude kolem světa vygenerovala společnost v roce 2019 příjmy v hodnotě 131,9 miliardy dolarů. Verizon nabízí datové, video a zvukové služby a servis na oceňovaných sítích a platformách, které splňují požadavky klientů na mobilitu, spolehlivé připojení k síti, zabezpečení a kontrolu.