O Kapku lepší Vánoce pro nemocné děti. BILLA se spojila s Kapkou naděje a spouští charitativní vánoční projekt

  • BILLA spouští charitativní spolupráci s Nadačním fondem Kapka naděje podporující vážně nemocné děti
  • Designové sklo od známé architektky Evy Jiřičné bude k zakoupení ve všech prodejnách BILLA od 8. prosince 2020 do 30. ledna 2021
  • BILLA již několikrát v tomto roce podpořila pracovníky v první linii. Nyní přichází s pomocí vážně nemocným dětem, které nemohou trávit Vánoce se svými nejbližšími.

Společnost BILLA v rámci letošních Vánoc navazuje spolupráci s Nadací Kapka naděje. Každý zákazník prodejen BILLA tak může díky zakoupení setu skla reálně pomoci nemocným dětem trpícím poruchou krvetvorby, nádorovými onemocněními a těm, jejichž léčba vyžaduje transplantaci kostní dřeně. Spolupráce BILLY a Kapky naděje je charitativním projektem, jehož výtěžek poputuje do Nadačního fondu. Projekt startuje 8. prosince a bude trvat do 30. ledna 2021. 

BILLA letos vsadila na mix tradiční vánoční komunikace v propojení s projektem Nadačního fondu Kapka naděje. V rámci charitativního projektu „O Kapku lepší Billa“ budou mít zákazníci možnost od 8. prosince zakoupit v prodejnách BILLA prémiové nápojové sklo. Designérkou sady skleniček a karafy na vodu je Eva Jiřičná, ikona české architektury. V prodeji bude balení čtyř skleniček za 329 Kč a balení dvou skleniček s karafou na vodu za 389 Kč. Zákazníci tak budou moci obdarovat blízké kvalitním a hezkým dárkem a zároveň pomoci nemocným dětem, které mnohdy nebudou moci strávit vánoční čas se svou rodinou a blízkými doma. 

„Rozhodli jsme se spojit s Nadací Kapka Naděje, protože v jejich činnost věříme. Billa v letošním roce zaměřila svoji pomoc na nemocnice a nemocniční personál, ale nesmíme zapomínat také na nemocné děti, které často leží v nemocnicích a rodiče za nimi nemohou, například kvůli opatřením spojeným s koronavirem. V letošním roce jsme tedy nechtěli investovat do finančně náročných vánočních kampaní, ale raději věnujeme peníze dětem,“

říká Lucie Průšová, marketingová ředitelka BILLA ČR.

Ve druhé fázi bude celý projekt podpořen charitativním koncertem Kapky naděje vysílaným 20. prosince na TV Prima. Večerem bude provázet Libor Bouček spolu s dvanáctiletým chlapcem Samem. Na podporu zvýšení výtěžku vystoupí Ewa Frana, Mirai, Tomáš Klus, Pokáč, Slza a další. 

„Z této spolupráce jsme nadšeni. Kombinuje v sobě tři silné české subjekty. Renomovanou českou architektku Evu Jiřičnou, která díky tomuto projektu navrhovala užitné sklo vůbec poprvé, českého výrobce skla Crystalex, a pak Nadační fond Kapka naděje, který slaví 20 let. To sklo je naprosto unikátní. Věříme, že se bude líbit,“ doplnil Jan Fischer, ředitel Nadačního fondu Kapka naděje.

Projekt společnost BILLA dále podpoří 15´ TV spotem, v rádiu i v tisku, na sociálních sítích, v akčních letácích i POS materiálech na prodejnách. 

BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši přes 34 mld. Kč (2019), s 240 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty. BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu. České potraviny jsou také součástí privátních značek řetězce BILLA – Vocílka, Česká farma, BILLA Naše bio, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy či Clever. 

REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 694 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků. 

REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených. 

REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorfu provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy. 

Více informací na http://www.billa.cz