Smělé plány realme: stanout v čele rozvoje AIoT i sítí páté generace

20. ledna 2021 – Praha, Česká republika – Upevnit své postavení v TOP 7 značek mobilních telefonů na světě a dál konkurovat zavedeným výrobcům, pokračovat v rekordním růstu a stanout v čele rozvoje nejnovějších technologií, jako je AIoT nebo 5G. Takové jsou plány realme, jak je nastínil zakladatel a CEO Sky Li v čerstvě zveřejněném výročním dopise. 

V roce 2020 se realme podařilo díky 50 milionům prodaných smartphonů získalo status nejrychleji rostoucí značky na světě. Raketového rozletu mladé společnosti si kromě spotřebitelů všimla i odborná či designová média, která realme vloni ověnčila téměř dvěma stovkami ocenění. Značka realme tak dále nabourávala hegemonii tradičních producentů smartphonů. Svůj výkon realme dokazuje i růstem z 35 na 61 různých trhů včetně Latinské Ameriky a Evropy.

„Máme za sebou 12 měsíců plných těžkostí a výzev. Byl jsem svědkem úsilí a tvrdé práce všech mladých a nebojácných „realmers“, díky níž se nám podařilo vzepřít globálnímu ekonomickému trendu. I letos jsme v realme odhodlání vzdorovat všem výzvám a v duchu našeho hesla „Dare to Leap“ poskočit zase o kus vpřed v budování špičkové značky chytrých telefonů a dalších trendy produktů,” píše Sky Li v dopise, který je zároveň odhalením budoucích plánů realme.

Jednou z priorit by měly být produkty AIoT, kde značka na strategické obchodní úrovni buduje masivní produktovou řadu. Již vloni uvedlo realme 27 různých produktů AIoT a spustila vlastní platformu AloT TeachLife, jejímž cílem je podporovat nové společnosti a nápady a podílet se na spoluvytváření a rozšiřovaní inovativních produktů AloT. Značka si od platformy slibuje lepší komunikaci a spolupráci mezi uživateli a tím i soudržnější a integrovanější životní styl chytrého bydlení.

„Pokud realme naváže na svůj úspěch v segmentu sluchátek, vstup do segmentu hodinek a sílu v online komunikaci, může se v roce 2021 stát černým koněm i v oblasti nositelných zařízení,“ míní analytička společnosti Counterpoint Liz Lee.

Značka chce i nadále stavět na proaktivním přístupu k mladým lidem z generace Z, jejichž trendy realme sleduje a spoluutváří. Patří sem i využívání 5G sítí. Právě realme chce v blízké budoucnosti zaujmout pozici lídra v propagaci této technologie, která přinese revoluční rychlost v datování i komunikaci po celém světě. „Nadále spolupracujeme s vládami a provozovateli mobilních sítí, aby docházelo k masivnější podpoře této technologie po celém světě a budování robustního 5G ekosystému,“ říká ve výročním dopise Sky Li.

„Nynější mladá generace rozhodne o naší budoucnosti a realme se snaží zhmotnit její vize. Chceme, aby mladí mohli snít ve velkém a do budoucnosti i díky nám skočili s důvěrou a pozitivním naladěním,“ uzavírá zakladatel a CEO značky realme. 

O značce realme 

realme je značka, která se specializuje na poskytování kvalitních technologických produktů a služeb pod inspirativním heslem Dare-to-Leap. Produkty realme chtějí povzbudit mladé lidí ke ‘Skoku vpřed’ ve využívání nejnovějších technologií a designu.

Podle studie Counterpoint patří realme mezi top 7 značek mobilních telefonů v globálních dodávkách smartphonů ve 3. čtvrtletí roku 2020. V roce 2019 dosáhlo realme 25 millionů globálních dodávek smartphonů. Oproti předchozímu roku dosahovala společnost realme růst 808 %, což dělá z realme nejrychleji rostoucí značku smartphonů na světě ve čtyřech po sobě jdoucích čtvrtletích od roku 2019 do 2. čtvrtletí 2020. realme vstoupilo na 61 trhů po celém světě včetně Číny, jihovýchodní Asie, jižní Asie, Evropy, Ruska, Austrálie, Středního východu a Afriky a má globální základnu s více než 50 miliony uživatelů.