Do agentury, která stojí za úspěchem značky bot Vasky, vstupuje Tomáš Vondráček, tvůrce hackathonu #Známkamaráda

Praha 2. února 2021 – Začátkem letošního roku reklamní společnost WMC/Grey (www.wmcgrey.cz) majetkově vstoupila do start-upové agentury Inhubo (www.inhubo.com). Tato digitální marketingová agentura je odpovědná za marketingový a obchodní úspěch dnes uznávaných značek Vasky, Bagind, Wuders a PAON. Vymyslela jim příběh, dala tvář a přinesla výsledky. Jejím spoluzakladatelem a spolumajitelem přitom není nikdo jiný než známý mladý podnikatel Václav Staněk (23 let). Byl to právě on, který ve svých 18 letech založil dnes rychle rostoucí obuvnickou firmu Vasky s cílem navázat na českou obuvnickou tradici a stál i u zrodu dalších populárních brandů.

Václav vyčlenil ze společnosti Vasky a dalších svých firem tým lidí, kteří se do té doby starali o digitální marketing a e-commerce. Tak vznikla agentura Inhubo. Nyní se Václav dohodl s Tomášem Vondráčkem, že jeho reklamka WMC/Grey bude tyto služby nabízet i dalším klientům. Tomáš Vondráček, který v loňském roce prostřednictvím hackathonu #Známkamaráda upozornil na předraženou státní zakázku na výrobu e-shopu pro dálniční známky, koupil prostřednictvím WMC/Grey v Inhubu 30% podíl. „Hlavní benefit, který nám vstup do digitální agentury Inhubo přináší, je mládí a dravost. Cítíme příležitost, jak našim klientům přiblížit mladou cílovou skupinu. Ta svými požadavky v dnešní době nastavuje kvalitu služeb v oblasti e-commerce a trendy v sociálních sítích. Jejíma očima můžeme vidět i to, co by agentura naší velikosti mohla přes dlouholeté zkušenosti snadno přehlédnout. Kromě toho jsme nedávno stvořili vlastní interní obsahový tým včetně videoprodukce, složený také hlavně z mladých nadšenců. Naše služby jsou nyní v této oblasti kompletní,“ komentuje majetkový vstup Tomáš Vondráček, CEO společnosti WMC/Grey.

WMC/Grey je díky svému růstu a zisku celé řady ocenění v posledních dvou letech považována za jednu z nejkreativnějších tuzemských reklamních agentur. Tvoří ji 65 lidí a 24 klientů, na trhu působí 19 let. Spolumajiteli jsou kromě většinového podílníka Tomáše Vondráčka také Adéla Krausová a David Suda. „Cílem spojení je dodat digitální agentuře prostřednictvím naší reklamní společnosti kredibilitu, zázemí velké stabilní agentury a poradenství v oblastech, jež jsou zapotřebí k organickému růstu. Jádro tvoří totiž poměrně mladý šestadvacetičlenný tým lidí, kteří teprve sbírají zkušenosti. WMC/Grey naopak získá mladou krev, nový náboj, energii, flexibilitu a byznys v e-commerce, který rozšíří portfolio našich služeb,“ komentuje Adéla Krausová, managing directorka společnosti WMC/Grey.

Agentura Inhubo se strategickým rozhodnutím posouvá dále, protože dosud se soustředila primárně na značky Vasky, Bagind, Wuders a PAON, které jsou spoluvlastněné Václavem Staňkem. Spojením s WMC/Grey získala strategického a kreativního partnera a své služby bude nově nabízet i dalším klientům. Tím došlo ke zformování jedinečně silného dua – strategické reklamní agentury a e-commerce start-upu – tedy creative business agency. „Marketing jsem vždy vnímal jako nástroj, který výraznou měrou ovlivňuje byznys. Také proto jsme založili agenturu, která se zasloužila o rozvoj mých firem. A co víc, začala rozvíjet podnikání i dalších společností. Věřím, že díky spojení s WMC/Grey budeme schopni poskytnout unikátní portfolio služeb, které pokryje potřeby našich klientů a požene je kupředu,“ říká k majetkovému vstupu Václav Staněk, spolumajitel agentury Inhubo. 

O WMC/Grey

Reklamní agentura WMC/Grey (www.wmcgrey.cz) byla založena v roce 2002 a od počátku tvoří reklamu, která zaujme kreativitou a zároveň splní svůj cíl. Ne náhodou je „Famously effective“ podpisem celé mezinárodní sítě Grey, která byla v roce 2015 vyhlášena celosvětovou agenturou roku. Společnost si nehraje na dělení na ATL a BTL agentury ani na agentury, které si říkají digitální, a na ty druhé. Svět se mění jako celek – s každou kampaní, s každým novým trendem, produktem, službou, prostě každý den. Proto WMC/Grey přináší komplexní 360° kampaně, chytrá aktivační řešení a hlavně pomáhá značkám růst.