Lidl představuje podcastový seriál „Lidé tvoří Lidl“

Společnost Lidl přináší desetidílný podcastový seriál, který má za cíl představit zajímavé zaměstnance, kteří se podílí na úspěchu společnosti. Podcastem provází moderátor a podcaster Martin Minha, který je současně pravidelným zákazníkem Lidlu a společně s účastníky z řad zaměstnanců tak nahlíží do prostředí společnosti a jejího fungování. 

V úvodním díle podcastu se mohou posluchači těšit na vedoucí CSR projektů Elišku Froschovou Stehlíkovou, která představí projekty z oblasti společné odpovědnosti a přinese pohled z pozice zaměstnance na samotnou společnost Lidl, která patří u uchazečů o zaměstnání v segmentu obchodu mezi nejvyhledávanějšího zaměstnavatele. V následujících dílech se mohou posluchači těšit na další zajímavé osobnosti z řad zaměstnanců Lidlu, kteří přiblíží fungování společnosti. 

„Jsme rádi, že pomocí podcastů s našimi kolegy můžeme zákazníkům a lidem mimo Lidl umožnit nahlédnout pod pokličku společnosti. Pro posluchače jsme se do podcastů pokusili také přenést kousek autenticity společnosti Lidl. Atmosféru má navodit unikátní úvodní znělka, která vznikla z ruchů natáčených přímo v našich prodejnách,“ doplňuje mluvčí společnosti Lidl Tomáš Myler. 

Podcastový seriál „Lidé tvoří Lidl“  bude dostupný na podcastových aplikací Apple podcast a Spotify. Současně bude posluchačům k dispozici na Youtube kanále společnosti Lidl a na kariérní stránkách kariera.lidl.cz.

O společnosti 

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 264 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť. Více informací naleznete na www.lidl.cz.

Více informací naleznete na: 

www.lidl.cz

http://www.twitter.com/lidlcz

http://www.facebook.com/lidlcesko

http://www.instagram.com/lidlcz

http://www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

Označeno tagem