RTB House, která patří k nejinovativnějším marketingově-technologickým firmám, získala 100% podíl ve společnosti WhitePress, přední platformě pro obsahový marketing, která si získala popularitu také na českém trhu. Spojení obou firem si klade za cíl další urychlení zahraniční expanze platformy díky know-how, které RTB House přináší.
WhitePress pomáhá reklamním agenturám a korporátním klientům s tvorbou a publikací obsahu napříč celým webem, stejně jako s vyhodnocováním výsledků marketingových kampaní. Společnost je leader v automatizaci obsahového marketingu. Díky ní je vydavatelský proces jednodušší, rychlejší a nákladově efektivnější. Platforma WhitePress je snadno škálovatelná pro expanzi na mezinárodní trhy a vydavatelům usnadňuje vstup na nové trhy. Ekosystém produktů je využíván tisícovkami klientů a spoléhá na prostor poskytovaný více než 21 000 vydavateli v 12 zemích.
“Rychle jsme viděli, jak nám RTB House může pomoci při našem růstu, protože sdílíme společný přístup. Obě firmy se snaží posouvat hranice. WhitePress i RTB House nabízejí kvalitní produkty, které se ale snaží neustále inovovat. Jsme svědky toho, že obě společnosti chtějí dosáhnout více. Jejich spojení vysílá do trhu silný signál,” popisuje Pawel Strykowski, zakladatel a CEO WhitePress.
Inovace, které nabídnou širší paletu služeb zákazníkům
RTB House se stala leaderem inovací v oboru marketingových technologií. Příkladem je třeba skutečnost, že byla první firmou, jejíž algoritmy byly kompletně postaveny na technologii deep learning. V nedávné době se společnost zaměřila na rozšíření svého produktového portfolia a umožnila zadavatelům inzerce oslovovat nové i stávající zákazníky v jakékoliv fázi nákupního procesu.
WhitePress se snaží své produkty dále vylepšovat, čímž chce zákazníkům poskytovat vyšší přidanou hodnotu. Firma provozuje platformu nazvanou GoodContent a v blízké době chystá ke spuštění novou službu Content Premium, která bude sloužit k rychlému a snadnému propojování firem a prověřených novinářů a copywriterů za předem stanovenou cenu. V době, kdy je kvalitní obsah ještě důležitější, přispívá WhitePress ke zjednodušování vydavatelského procesu.
“RTB House se stala skvělým partnerem, s nímž zvládneme projít roky, které jsou před námi a ve kterých nás čeká další růst a zahraniční expanze. RTB House přináší tým, který je několikanásobně větší než ten náš a stejně tak budeme profitovat z jejich bohatých zkušeností. Vnímáme také mnohé synergie mezi našimi produkty, protože obě firmy se pohybují v oblasti e-commerce a zaměřují se na vydavatele. Z právě realizované akvizice máme ve WhitePress radost a těší mě, že jsem mohl být její součástí,” dodává Pawel Strykowski, zakladatel a CEO WhitePress.
Propojená budoucnost a sdílené snažení
Sdíleným cílem je zaměření se na vytvoření optimálních podmínek pro úspěch. Pro WhitePress to znamená nové nadefinování aspirací a vytvoření odvážného plánu rozvoje. Pro RTB House je akvizice dalším rozšířením stávajícího marketingově-technologického produktového portfolia a znamená vstup do zcela nové oblasti digitálního marketingu s partnerem, který v následujících letech očekává rychlý růst.
“Obrovský potenciál WhitePress jsme poznali podle toho, že je v podobné fázi vývoje, v jaké byl RTB House před několika lety. Pochopení jejich podnikání bylo to, co nás přimělo věřit, že WhitePress opravdu můžeme pomoci ve významném růstu, zejména díky našim zkušenostem s mezinárodní expanzí. Akvizice posiluje postavení obou firem na trhu a je skvělou příležitostí k úspěchu,” komentuje Robert Dyczkowski, zakladatel a CEO RTB House.
O RTB House
RTB House je přední společnost s celosvětovou působností, která poskytuje pro své klienty z řad zadavatelů a agentur nejmodernější marketingové technologie. Její proprietární technologie pro nákup reklamního prostoru je první na světě, která je zcela postavená na algoritmech hlubokého učení. Díky tomu dosahují klienti výborných výsledků a naplňují své cíle.
Společnost vznikla v roce 2012 a v současné době pro ni pracuje přes 750 odborníků na více než 30 místech po celém světě. Zajišťuje kampaně pro více než 2 000 klientů v Evropě, na Blízkém východě a v Africe, v Asii a Tichomoří a v Americe.
V roce 2018 se RTB House podařilo integrovat principy hlubokého učení do všech svých algoritmů. RTB House i nadále pokračuje ve výzkumu umělé inteligence. V rámci společnosti vznikly dvě divize (AI Marketing Lab a Creative Lab), které se zaměřují na rozvoj inovací v oblasti technologických řešení v marketingu. V roce 2020 firma představila AI Full-Funnel Marketing Solutions a Streaming Video Ads. Oba z těchto produktů posunuly komunikaci značek na novou úroveň.
Více informací se dozvíte na: www.rtbhouse.com