vivo je podle výsledků analytické společnosti Counterpoint špičkou na asijském trhu s chytrými telefony

Shenzhen/Praha, 18. března 2021 vivo zaznamenalo v posledním čtvrtletí roku 2020 15% podíl na asijském trhu s chytrými telefony.1 Výsledky byly podpořeny vysokým výkonem na trzích jako jsou Indonésie, Thajsko či Malajsie, kde vivo bylo mezi výrobci na prvním místě.2 Vyplývá to z výsledků analytické společnosti Counterpoint. 

Kromě silných výkonů v Asii vivo vykázalo působivá čísla i na mezinárodních trzích. Společnost se v roce 2020 umístila na pátém místě v globálních dodávkách chytrých telefonů a získala celkový tržní podíl 8,6 %.3 

Od svého vstupu na mezinárodní trhy v roce 2014 tak vivo upevnilo svou pozici na asijském trhu a urychlilo své působení po celém světě.

 Zdroj informací: Counterpoint, Březen 2021

2 Zdroj informací: Canalys estimates (sell-in shipments), Smartphone Analysis, Únor 2021

3 Data source: IDC, January 2021

O vivo

vivo je přední světovou společností na poli chytrých technologií a inteligentních služeb známou pro svůj inovativní design chytrých telefonů, které dnes spojují uživatele po celém světě. Pro vivo jsou charakteristická i další vivo chytrá zařízení a služby založené na kreativním přístupu a design thinking – způsobu myšlení zaměřeného na zavádění nových přístupů a procesů. Základními hodnotami vivo jsou inovace, orientace na spotřebitele a tzv. Benfen*. Tyto hodnoty se staly základem strategie udržitelného rozvoje vivo – společnosti, jejíž vizí je stát se technologickým podnikem světové úrovně.  

Sídlo společnosti vivo se nachází v Číně. Zaměstnanci deseti výzkumných center vivo v Šen-čenu, Tung-kuanu, Nankingu, Pekingu, Chang-čou, Šanghaji, Si-anu, Tchaj-peji, Tokiu a San Diegu se zaměřují na vývoj nejmodernějších technologií, mezi které spadá například 5G sít, umělá inteligence, průmyslový design (proces navrhování produktů pro průmyslovou výrobu), nebo technologie focení. Pět výrobních závodů vivo se nachází v Číně, jižní a jihovýchodní Asii. Ročně vyprodukují přes 200 milionu chytrých telefonů. Vivo se rozrostlo do 40 zemí a regionů a stalo se oblíbenou značkou více než 400 milionů uživatelů po celém světě.  

*„Benfen“ je čínský termín označující přístup k práci. Znamená dělat správné věci správným způsobem. Popisuje poslání společnosti vivo, jejíž vizí je budovat technologie sloužící dobrým účelům.

Pro další informace a fotky/videa prosím navštivte:  

https://www.vivo.com/en/about-vivo/news

Nebo pokud se chcete dozvědět více o vivo a našich inovativních produktech, navštivte:

http://www.vivo.com/

Označeno tagem