Avaya představila AI novinky v Avaya Spaces®

Moderní platforma pro spolupráci v éře hybridní práce odkudkoli nabízí nové funkce založené na umělé inteligenci

Praha, Česká republika, 22. března 2021 – Společnost Avaya (NYSE: AVYA), globální lídr v oblasti řešení pro komunikaci a spolupráci, oznámila nové funkce pro Avaya Spaces, moderní platformu pro spolupráci, která nabízí pokročilé funkce jednotné komunikace prostřednictvím uživatelem preferovaného zařízení. Schůzky vylepšené technologií umělé inteligence a jednodušší, integrované hlasové a videohovory založené na Avaya OneCloud™ CPaaS (Communications Platform as a Service), které jsou součástí Avaya Spaces, mohou nyní rozšířit i stávající on-premise technologie volání.

Starší komunikační systémy a monolitická softwarová řešení nebyla navržena pro dnešní distribuovaná pracovní prostředí. Podle průzkumu 76 % firemních uživatelů při volání stále spoléhá na tradiční prostředí pobočkových ústředen, často provozovaných odděleně od jejich moderní technologie pro spolupráci. S využitím možností OneCloud CPaaS propojuje Avaya Spaces sofistikované možnosti spolupráce v pracovním procesu se stávajícími podnikovými funkcemi telefonického volání a vytváří jednotné, integrované řešení typu „vše v jednom“ s nulovým narušením chodu firmy. Uživatelé tak mohou využívat neomezené schopnosti integrace s jejich oblíbenými obchodními aplikacemi a nástroji, což zlepšuje podmínky pro jejich práci a umožňuje efektivnější komunikaci se zákazníky. 

„Avaya Spaces jsme navrhli jako všeobjímající platformu pro spolupráci, která podporuje propojování komponent při vytváření podnikové architektury a umožňuje organizacím držet krok s potřebami svých zákazníků i zaměstnanců,“ řekl Anthony Bartolo, EVP a produktový ředitel společnosti Avaya. „Podniky se rychleji přizpůsobují a rozšiřují, aby vyhověly potřebám na zkušenosti zaměřené ekonomiky přechodem od monolitického softwaru k agilnějším, na službách založeným aplikacím. Avaya Spaces tento krok vpřed jedinečným způsobem podporuje. Uživatelé Avaya Spaces mohou těžit z pokročilé, na cloudu založené technologii umělé inteligence i bezklientské architektury pro snadné použití.“

S cílem podpořit osobní rozvoj a vzdělávání uživatelů, využívá platformu Avaya Spaces i společnost Toolwire, která je předním designérem platforem pro učení založených na umělé inteligenci. „Minulý rok ukázal potřebu lepších řešení pro vzdálené vzdělávání a díky společnosti Avaya nyní pro naše zákazníky vytváříme nové a výkonnější nástroje,“ řekl John Valencia, prezident a generální ředitel společnosti Toolwire. „Se svou CPaaS architekturou je pro nás Avaya Spaces skvělou platformou pro spolupráci, na které můžeme stavět. Umožňuje nám poskytovat univerzitám a společnostem všech velikostí platformu pro spolupráci, kterou potřebují k vytváření průlomových aplikací a dosažení požadované úrovně digitální transformace – pro každého studenta zvlášť.“

Mezi nové funkce Avaya Spaces patří:

  • Vylepšené volání: Vyhledávání a slučování kontaktů z více zařízení a přenos, slučování a správa více souběžných hovorů usnadňuje konferenční hovory. Prostřednictvím vysoce kvalitních hlasových nebo videohovorů lze snadno kontaktovat kohokoli v organizaci i mimo ni.
  • Vytváření a propojování procesů: Použití API pro snadné využití výhod široké škály předpřipravených i cíleně vytvořených integrací s CRM, zákaznickou podporu, RPA (robotická automatizace procesů), vyšší produktivitu atd.
  • Využití umělé inteligence pro vytváření poutavějších schůzek a snížení únavy: Vizuální překrytí mluvčích nad prezentovaným materiálem pro lepší upoutání pozornosti účastníků a udržení jejich zaujetí. 
  • Vysoce kvalitní zvuk při hovorech a videokonferencích, který umožňuje realizovat hovory i na velmi hlučných místech, eliminuje rušivé zvuky včetně běžného provozu domácnosti v domácí kanceláři, psího štěkání nebo při jízdě autem se staženou střechou.
  • Zvýšení počtu účastníků: Možnost pořádání interaktivních setkání s tisíci účastníků a využití výhody „koncertního uspořádání“ se zobrazením až 61 osob.

Po uvedení na trh v roce 2020 bylo řešení Avaya Spaces oceněno jako Strong Performer ve studii Forst & Sullivan Frost Radar for Cloud Meetings and Team Collaboration Services 2020. „V uplynulém roce zaznamenalo řešení Avaya Spaces rychlý růst počtu uživatelů a nových funkcí, které poskytují moderní a atraktivní uživatelské prostředí, vysokou kvalitu videa, zabezpečené prostředí a velký ekosystém partnerů, rozšiřujících možnosti cloudu a umělé inteligence,“ řekl Alaa Sayed, Industry Director ICT ve společnosti Frost & Sullivan. Platforma Spaces poskytuje více než jen videokonference s řadou rozšiřujících funkcí včetně zasílání zpráv, sdílení souborů a obsahu, virtuálních osobních zasedacích místností, správy úkolů a mnoho dalšího.“

Doplňující zdroje: 

1 MZA Hosted/Cloud Business Telephony Forecast – publikováno v Q4 2020

O společnosti Avaya

Firmy stojí na zkušenostech, které poskytují. Avaya Holdings Corp. (NYSE: AVYA) poskytuje miliony takových zkušeností každý den, když definuje budoucnost práce a přichází s inovacemi a partnerstvími, která umožňují zcela zásadní obchodní přínosy. Avaya cloudová komunikační řešení a multi-cloudový aplikační ekosystém podporují personalizované, inteligentní a bezstarostné zkušenosti zákazníků i zaměstnanců a pomáhají organizacím dosáhnout strategických cílů a požadovaných výsledků. Společně jsme odhodláni pomáhat rozšiřovat vaše podnikání poskytováním zkušeností, na kterých záleží. Více informací na http://www.avaya.com.