Informační kontaktní centrum pro Sčítání 2021 spustilo provoz. Od spuštění již odbavilo tisíce dotazů

V pátek 12. března byla spuštěna informační podpora pomáhající veřejnosti s případnými dotazy k blížícímu se Sčítání 2021, které bude probíhat od soboty 27. března do úterý 11. května. Společnost Conectart, která je externím dodavatelem informačního servisu pro tradiční projekt Českého statistického úřadu, úspěšně odbavila za prvních deset dní již přes 2000 interakcí ze strany obyvatel.

Kontaktní centrum projektu Sčítání 2021 je veřejnosti dostupné až do 11. května 2021 (včetně), denně od 8:00 do 22:00 hodin, včetně sobot, nedělí a státních svátků. Komunikace s operátory je možná v českém, anglickém a ruském jazyce, a to na to na lince 253253683 a bílé lince 840304050, e-mailu dotazy@scitani.cz, webovém chatu nebo sociálních sítích Facebook, a Twitter.

Máme radost ze zájmu obyvatel, kteří se na nás obraceli již 14 dní před spuštěním projektu. Navíc jsme nezaznamenali žádné komplikace. Během prvních deseti dní jsme odbavili 674 hovorů, 389 e-mailů, 630 interakcí prostřednictvím chatu na webových stránkách a 508 interakcí prostřednictvím chatu na sociálních sítích. Počty se s blížícím začátkem neustále zvyšují, přičemž největší množství dotazů očekáváme po tomto víkendu, kdy se Sčítání 2021 rozběhne,“ říká generální ředitel společnosti Conectart Petr Studnička.

I s ohledem na právě probíhající koronavirovou pandemii je Sčítání 2021 navržené tak, aby se lidé mohli sečíst bezkontaktně a bezpečně. Vyplňování online formuláře je rychlejší, a to i díky srozumitelné nápovědě a automatickému zobrazení otázek na základě zadaných údajů. Vyplnění společné části sčítacího formuláře za byt a domácnost zabere asi 10 minut a druhé části zhruba 5 minut za jednu osobu.

Conectart

Conectart již více než 10 let poskytuje komplexní služby kontaktního centra českým i zahraničním zákazníkům. Ve svém portfoliu má řadu významných společností, například Samsung, Vodafone, MND, Českou spořitelnu, AmRest nebo SAZKAmobil. Conectart vznikl spojením společností Informační linky a Direct Communication. V roce 2017 akvíroval další kontaktní centrum Quality Brands. Sloučením těchto společností vznikl největší poskytovatel služeb v oblasti „Business Process Outsourcing“ (BPO) v České republice, kde v současné době pracuje přes 1 000 zaměstnanců. Společnost Conectart s.r.o. patří do portfolia fondu GPEF III ze skupiny Genesis Capital. Více na www.conectart.cz