Komunikaci CZECH NEWS CENTER vede Monika Hořínková

Mediální dům CZECH NEWS CENTER má nového PR manažera. Stala se jím Monika Hořínková, která v rámci nové pozice Head of PR zastřeší externí i interní komunikaci českého mediálního lídra. Vznik pozice souvisí s digitální transformací CNC. 

„CNC se intenzivně mění a posouvá se do role technologicky i businessově vyspělého mediálního centra. Tahle změna má slušnou dynamiku, kterou je potřeba komunikačně podpořit, a to jak navenek, tak napříč společností. Těším se, že se pod mojí taktovkou dozví čtenáři a uživatelé služeb i další stakeholdeři o všem, co se v CNC děje, jak roste v úplně nový a moderní hub informací a služeb,” říká k nástupu Hořínková. 

Ta začínala novinářskou praxí, odkud přešla do agenturního prostředí. Z renomovaných českých PR agentur (AMI Communications a PR Lesenský) si za více než 5 let odnesla zkušenosti s řízením komunikace pro velké hráče i menší firmy. Starala se o PR například Plzeňskému Prazdroji, Karlovarským minerálním vodám, sklárně Moser, společnosti Edenred nebo Direct pojišťovně. Podílela se také na komunikaci Utuberingu či projektu Prezident 21, který vybojoval zlato v soutěži Česká cena za Public Relations (dnešní LEMUR). Poslední 2 roky působila na pozici Content Marketing Manažera ve Sportisimu, kde měla na starost cross-mediální obsah. Od roku 2018 je členkou expertní sítě Impact Hub a mentoruje projekty přihlášené do českých akceleračních programů. 

CZECH NEWS CENTER a. s. je lídrem na českém mediálním trhu, který prostřednictvím svých produktů oslovuje miliony čtenářů tisku a návštěvníků internetu. Stovky tisíc dalších uživatelů využívají ostatní digitální produkty, služby a aplikace CNC.