7. dubna 2021, Praha – Do nového čtvrtletí vstupuje Symbio s nově obsazenými pozicemi. Vedle změny Creative Directora rozšiřuje agentura své kompetence o PR a představuje dalšího digitálního stratéga.
Kreativní ředitelka Michaela Pechanová je v Symbiu třetím rokem. “Michaela stojí za našimi oceňovanými projekty, jako je deep fake “Projev, který se nikdy nestal” pro HBO nebo za kampaněmi, které boří mýty o menstruaci, pro značku Ria. I díky ní si Symbio vloni připsalo rekordních 17 oborových cen a stalo se tak nejoceňovanější českou kreativní agenturou roku. Těším se, jak se pod jejím kreativním vedením bude Symbio dál rozvíjet,” říká Robert Haas, spolumajitel agentury Symbio.
Na pozici kreativního ředitele Pechanová nahrazuje Martina Svetlíka. „V posledních dvou letech dosáhlo Symbio i přes složité období koronakrize výrazných úspěchů u klientů i v soutěžích, které práci agentury posunuly o pořádný kus dopředu. A taky tu vyrostl v osobě Michaely velký talent, kterému je radost předat vedení,“ říká Svetlík. Pechanová dosud v Symbiu působila jako Associate Creative Director a předtím prošla agenturami Zaraguza a Bubble.
Vedle nové kreativní ředitelky se agentura rozrostla o další dvě pozice, díky kterým klientům nabídne ještě komplexnější služby. “V Symbiu vždy vznikaly kampaně, kde měla myšlenka větší sílu než velikost mediálního budgetu. To samozřejmě ovlivňuje celý proces přípravy konceptu i jeho exekuce, proto je rozšíření kompetencí logickým krokem. Součástí kreativního týmu jsou proto teď i mediální stratég nebo PR managerka,” vysvětluje Pechanová.
Public a media relations má na starost Zuzana Fuxová. Pracovní zkušenosti sbírala v agentuře Aspen PR, v marketingovém oddělení firmy Slevomat, jako content manažerka pracovala mimo jiné pro českou módní značku Pietro Filipi. Public relations se věnovala i ve společnosti Reas z portfolia investiční skupiny Miton. V Symbiu má na starost jak klientské, tak interní PR.
Vytváření digitální strategie a dohled nad správou sociálních sítí přebírá Jan Král, který nastupuje na pozici Digital Strategist. V minulosti pracoval v agentuře i na volné noze na kampaních pro klienty jako je Nike, Škoda MB, Colours of Ostrava, Bobcat a Ticketstream.
“Personální změny jsou součástí dlouhodobé strategie agentury dodávat komplexní řešení klientům a reflektovat i přinášet nové trendy v reklamě a customer experience. S tím se pojí i prohlubování konkrétních oborových znalostí v oblastech, v nichž operují naši nejvýznamnější klienti. Stále tak hledáme talenty, kteří doplní tým,” dodává Zuzana Vlčková, Client Service Director Symbia.
Podívejte se na aktuální volné pozice v Symbiu.
Symbio
Symbio funguje od roku 1999 a za tu dobu nikdy neztratilo pozici top nezávislé digitální agentury. Co se ale měnilo s dobou, je typ práce, kterou umíme našim klientům dodat. Proto v současnosti existují v SYMBIU dvě divize, které se svým portfoliem služeb navzájem doplňují – SYMBIO.agency a SYMBIO.digital. SYMBIO.agency postupně přerostla digitální prostředí a jako plnohodnotná agentura dnes zvládá stejně dobře televizní reklamu i sociální sítě. SYMBIO.digital se specializuje na webová a aplikační rozhraní, UX/UI a vývoj – a jako bylo vždycky zvykem, drží se v oboru na světové špičce.