PPF spouští nový hlavní web, který vytvořila agentura Symbio

Praha, 17. května 2021 – Skupina PPF dnes spustila svou novou hlavní webovou stránku na adrese www.ppf.eu. Moderní obsahový portál přináší vedle obchodních sdělení i aktuální vhled do dalšího dění v rámci všech společností Skupiny. Na webu pracoval od podzimu 2020 tým Symbio Digital, který zajistil kompletní proces od návrhu struktury přes UI až po vývoj.  

“Chtěli jsme vytvořit doširoka otevřené digitální okno do PPF. Díky velkorysému konceptu nový web nabídne přehledné, atraktivní prostředí a vyčerpávající škálu informací pro odbornou i širokou veřejnost, pro média, obchodní partnery i potenciální zaměstnance. Široký záběr oborů, rozmanitost expertízy a geografická pestrost byznysu Skupiny PPF přináší na webu spoustu inspirace a zajímavého obsahu. Výzvou proto především bylo najít logickou strukturu a správnou hloubku detailu,” říká Ladislav Pflimpfl, který řídí značku PPF i projekt webu

Nový web přináší prostor pro analytické zprávy a expertní studie, rozhovory a podcasty s profesionály a zajímavými lidmi ze Skupiny i systém pro odběr aktuálních sdělení a zpráv pro novináře. Vzhledem k objemu aktivit je nemalý prostor věnovaný oblasti CSR projektů, podpoře vzdělávání a komunit a nadační práci.

“Z webu a jeho obsahu je nyní zřejmější, jak přemýšlíme, co považujeme za důležité, jaké jsou naše hodnoty a kam jako tým a Skupina směřujeme. PPF má dnes byznys v 25 zemích světa a její online prezentace musí obstát ve srovnání se špičkovými hráči na světové úrovni. Velkou výhodou je, že stránky nyní umožní sdílet řadu skvělých projektů, které s partnery rozbíháme kolem témat jako ekonomická analytika, AI, biotechnologie, big data nebo udržitelná doprava,” doplňuje Ladislav Pflimpfl z PPF. 

Web umožňuje spravovat a sdílet obsah v multimediálních formátech přes uživatelsky přívětivý redakční systém a zohledňuje potřeby uživatelů mobilních prohlížečů. Obsah je díky systému vnitřního tagování křížově provázán a vede návštěvníka k nahlédnutí do vícero sekcí webu podle zvolených témat nebo formátů.

“Na projektu jsme pracovali od září 2020 a spolupráce to byla velmi intenzivní. Na webu v Symbiu pracovala velká část digitální divize. Web má unikátní nešablonový design, je postavený na moderních technologiích a klade důraz na aktuální a čerstvý obsah. Šlo nám zejména o dostupnost a srozumitelnost informací, flexibilitu klienta v tvorbě obsahu a přehlednost a aktuálnost webu, díky které se uživatelé budou na web vracet,” uzavírá Stanislava Šremrová, Account Manager agentury Symbio

O skupině PPF

Skupina PPF investuje do řady odvětví od finančních služeb přes telekomunikace, média, biotechnologie, nemovitosti až po strojírenství. Vedle České republiky PPF působí ve 25 dalších zemích Evropě, Asii a Severní Americe. Celosvětově skupina zaměstnává na 94 tisíc lidí, z toho v ČR zhruba 14 tisíc zaměstnanců.

Weby ze Symbia

Divize Symbio Digital se přípravou webů zabývá už od začátku své existence, tedy 21. rokem. Na Symbio se obracejí jak velcí hráči jako například Národní divadlo, Vogue, Škoda Auto, tak i menší zadavatelé jako XOM Materials, Vinařský fond Čech a Moravy nebo Coloseum Tickets. Výjimkou není ani zajištění části procesu, například UX a UI.