Ria a Symbio pošesté spolu: Nová kampaň ukazuje menstruaci takovou, jaká je

19. května 2021 – Kreativní agentura Symbio a Ria, značka pro dámské hygienické pomůcky, uvedly společnou šestou kampaň. Pokračují v nastolené komunikační lince a přispívají k detabuizaci menstruace a situací s ní spojených. Po loňské osvětové kampani Sliby mojí vagíně, která se věnovala tématu sebepřijetí a reprodukčního zdraví, letos přicházejí s první čistě produktovou kampaní. 

“Strategie značky je postavená na autenticitě a odvaze. A tak i když Ria mluví prostřednictvím produktových spotů, nebojí se ukázat momenty, které sice během menstruace prožívá většina žen, ale ostatní značky o nich mlčí,” vysvětluje Creative Director Symbia Michaela Pechanová.

Kampaň zahrnuje tři videa, která popisují obvyklé situace spojené s obdobím menstruace – od strachu zničit si své oblíbené spodní prádlo přes moment, kdy si menstruující dívka vybírá outfit a v žádném jí není dobře, protože je oteklá a má citlivou pokožku, až po chvilku, kdy se vzbudí vedle svého přítele se strachem, jestli na prostěradle pod sebou nenajde krvavou skvrnu. 

“Před šesti lety jsme společně s agenturou Symbio nasměrovali značku Ria novým komunikačním směrem, který je v tomto segmentu unikátní a pomáhá nám vymezit se vůči konkurenci. Ukazujeme menstruaci takovou, jaká ve skutečnosti je, a nebojíme se věci nazývat pravými jmény. Věřím, že se nám touto dlouhodobou odvážnou komunikací daří bořit menstruační tabu a posouvat vnímání menstruace i značky Ria správným směrem,” dodává Eva Minaříková, produktová manažerka značky Ria.

Se značkou Ria se nám daří naplňovat naši vizi holistického přístupu Brand Experience. Tento přístup propojuje promyšlenou strategii, kreativu, design online touchpointů a mediální plánování tak, aby značka rostla, aby byla směrem k zákazníkovi konzistentní, ale zároveň mohla experimentovat a reagovat na společenské i jiné změny. Odměnou je pro nás dlouholetá spolupráce a řada společně získaných ocenění,” doplňuje Petr Šupolík, mediální stratég Symbia.

Kampaň běží od 10. května na YouTube, Instagramu a Facebooku. Natáčení zaštítila produkce DOIT.films s režisérkou Karen Davidsen.