Zalando oznamuje druhý ročník soutěže Zalando Sustainability Awards, přihlášky jsou otevřeny

  • Zalando vyzývá značky k účasti na druhém ročníku Zalando Sustainability Awards udělovaných ve spolupráci s týdnem módy v Kodani
  • Cílem soutěže je motivovat módní značky k hledání udržitelných alternativ a ocenit strategie, jež aktivně přispívají k rozvíjení udržitelnějšího módního průmyslu
  • Vítězná značka získá 20 000 EUR a příležitost spolupracovat se Zalandem na tvorbě exkluzivní, udržitelné kapsulové kolekce 

BERLÍN, 12. dubna 2021 // Společnost Zalando, přední evropská platforma pro módu a životní styl,  otevřela přihlášky do historicky druhého ročníku Zalando Sustainability Award, čímž dále upevňuje své strategické partnerství s týdnem módy v Kodani. Společnost si prostřednictvím tohoto ocenění dává za cíl podpořit módní značky v jejich snaze při hledání udržitelných alternativ a ocenit strategie, které vykazují pozitivní vliv na udržitelnější módní průmysl. Zalando tímto krokem dále podpoří i svou strategii udržitelnosti s názvem do.MORE a svou platformu využije k usnadnění navázání nových partnerství napříč módním průmyslem. Zároveň tak zviditelní značky, které vizi Zalanda sdílí.

Uzávěrka přihlášek je 4. května, vítěz bude vyhlášen 13. srpna na kodaňském týdnu módu 2021. Vítězná značka získá jak 20 000 EUR, tak také příležitost podílet se na návrhu exkluzivní kapsulové kolekce pro Zalando.

V rámci této kapsulové kolekce budou zkoumána designová udržitelná řešení, a to napříč kategoriemi užitých materiálů, výrobními procesy, technologickými řešeními i v kategorii zpětné dohledatelnosti původu. Cílem je získat informace, které bude možné následně možné sdílet se zbytkem módního odvětví. Vítěznou značku Zalando navíc podpoří v jejím obchodním růstu, a zpřístupní jí svým více než 38 milionům zákazníků na 17 trzích.

Mezinárodní porota je složená z významných inovátorů módního odvětví, zástupců vedení společnosti Zalando i představitelů týdne módy v Kodani. Porota vybere tři finalisty 27. května, ti následně získají 10 000 EUR na pokrytí výrobních nákladů a svou značku budou moci prezentovat na kodaňském týdnu módy. Ten se letos bude konat od 10. do 12. srpna 2021. Porota u každé značky pozorně posoudí strategii udržitelnosti i samotnou kolekci a zhodnotí míru odhodlání podílet se na udržitelném pokroku a inovacích. 

Značky se mohou do soutěže přihlásit na adrese zsa@zalando.de, na kterou zašlou návrh své strategie udržitelnosti společně s motivačním dopisem. Více informací naleznete zde.

O společnosti Zalando: 

Zalando (https://corporate.zalando.com) je přední evropská módní a lifestyle online platforma, založená v Berlíně v roce 2008. Našich více než 38 milionů aktivních zákazníků na 17 trzích oblékáme od hlavy až k patě: od oblečení, obuvi, doplňků až po beauty produkty. Do našeho sortimentu mezinárodních značek patří jak světoznámá jména, tak místní labely. Platforma Zalando platí za ultimátní destinaci přinášející inspiraci, inovaci a interakci ve světě módy. Jako nejvíce trendy technologická společnost v Evropě vytrvale pracujeme na nalezení digitálních řešení pro každý aspekt cesty k módě: pro zákazníky, obchodní partnery a každého, kdo hraje klíčovou roli v příběhu firmy. Naším cílem je být prvním místem, kam zákazníci zamíří, když pomyslí na módu – tzv. starting point for fashion, a zároveň udržitelnou platformou s pozitivním dopadem na lidi i planetu.