Měsíčník Esquire je nejpopulárnějším pánským magazínem v Česku. Letos slaví 25 let na trhu.

Magazín Esquire z portfolia mediální skupiny MAFRA letos slaví už 25 let na českém trhu. Od jara loňského roku stojí v čele časopisu šéfredaktor Petr Matějček, pod jehož taktovkou se Esquire proměnil v nejsledovanější pánský titul na domácí scéně. Za posledních 12 měsíců se měsíčníku podařilo předběhnout všechny tituly pro muže vycházející v České republice nejen v počtu sledujících na Instagramu, ale také ve vzrůstající obecné popularitě. Esquire dokázal už dvakrát vyprodat celý náklad, čímž se číslo 07/2020 s moderátorem a influencerem Leošem Marešem  na titulní stránce a číslo 02/2021 na obálce s rapperem Yzomandiasem zařadilo mezi nejžádanější vydání posledních let.

„Navzdory všem omezením byl uplynulý pandemický rok pro magazín Esquire nebývale úspěšný. Směr, kterým se redakce v březnu minulého roku vydala, očividně rezonuje u čtenářů i inzertních klientů, což mě samozřejmě velmi těší. Osobně se ale už nemohu dočkat chvíle, kdy budeme moct opět vyrazit za hranice Česka a konečně tak naplno využít potenciál, který tato světová značka skýtá,“ dodává šéfredaktor Petr Matějček.

Nové vydání pánského společenského magazínu Esquire vychází už ve čtvrtek 29. dubna 2021.

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,3 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,5 milionu návštěvníků internetu. 

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,02 milionu čtenářů, což představuje 56,8 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,5 milionu reálných uživatelů.

Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, tituly zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. 

Skupina je rovněž mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert.

Letos slaví 25 let na trhu.