Nové bio příkrmy Sunar komunikuje Isobar

Praha – Česká značka  SUNAR, která již přes 80 let vyrábí dětskou výživu, přidává do svého portfolia produktů další novinku. Tentokrát řadu zeleninových a masozeleninových příkrmů ve skleničce a v BIO kvalitě. Na vytvoření komunikační kampaně spolupracovala s kreativní agenturou Isobar, členem skupiny dentsu international.

Výběr dětských příkrmů je oproti dřívější nabídce mnohem pestřejší. „Přijít proto s novinkou a prosadit se mezi konkurencí není úplně snadné. Ale pokud nabídnete skutečnou BIO kvalitu, nápadité složení a skvělou chuť, jste na dobré cestě“, vysvětluje na úvod, Alena Cenkl,  Senior Category Manager Baby & Toddler Food CR&SR. Dalším faktorem, který rozhoduje, je samotný obal produktu. A to nejen po designové stránce, ale i z pohledu ekologického a uživatelského. Zde SUNAR ve skleničce ve všech směrech boduje. Nutno dodat, že promyšlený tvar pomáhá lepšímu úchopu produktu, je skvělý pro přístup do poslední lžičky bez zanechání zbytku obsahu a evokuje pocit domácího produktu, zavařeniny.

Aby novinka co nejvíce zaujala cílovou skupinu maminek, rozhodla se agentura Isobar vsadit od začátku na emoce. Hlavní roli v klíčových vizuálech a spotech svěřila ambasadorce značky SUNAR, Monice Bagárové a její desetiměsíční dceři Rumii. 

Právě ony mají mezi sebou krásný emotivní vztah plný mateřské lásky, což dokonale zachytila kamera i objektiv fotografa a přirozeně souzní se značkou SUNAR. Vysoký obsah mateřské lásky je navíc spojený se všemi produkty SUNAR; na to maminky upozorňuje stylové zpracování claimu z dílny agentury Isobar. Kromě vizuálu s naší dvojicí, vznikly zároveň v Isobaru i produktové fotografie. 

Natáčení proběhlo ve spolupráci s produkcí Punkfilm, režisérem Jiřím Málkem, a fotografem Ladislavem Babuščákem, který se nedávno podílel na tvorbě fotek pro nový web.

Kampaň na nové BIO příkrmy startuje 6. května v Česku a na Slovensku 17. května a bude k vidění v podobě 10vt TV sponzorských vzkazů, dále v 10vt a 6vt on-line spotech. 

S komunikací se setkají uživatelé na nejrůznějších místech v on-line prostoru, ve formě brandingů, statických a html bannerů, v postech, carouselech a speciální 10vt animaci, umístěné na sociálních sítích. Součástí podpory bude i zapojení osobního instagramového profilu Moniky Bagárové.

“V rámci uvedení novinky na trh vznikla také nová landing page pro kategorii BIO produktů navazující na Isobarem redesignované webové stránky sunar.cz / sunar.sk. Ty jsme společně připravovali již v loňském roce”, doplňuje Kateřina Koháková, Senior Online Marketing Manager CR&SR a dále zmiňuje Isobarem nově vytvořený brand manuál, “podle něj se přistupovalo k finalizaci všech on-line výstupů.”

“Při zpětném pohledu na průběh celého tvůrčího procesu, a to napříč všemi výstupy, za jejich kvalitou a skvělým výsledkem stojí intenzivní a vždy přátelská spolupráce s manažerským týmem SUNARu,”  poznamenává na závěr Kristína Jíšová, senior account manager isobar.

Obrazové podklady: https://www.dropbox.com/sh/uwgn4nfv0g2iekw/AAChYNFlivutuV8rYnFZ-R1Aa?dl=0

Název kampaně: Nové BIO příkrmy SUNAR

Klient: SUNAR

Kreativní agentura: Isobar Czech Republic

Executive Creative Director: Pavel Flégl

Strategy Director: Tomáš Preněk

Idea Maker / Copywriter: David Podhola

Art Director: Alexandra Michajlova

Graphic motion designer: Igor Pašek

Graphic designer: Hana Kudrnáčová

Senior Account Manager: Kristína Jíšová

Account Manager: Kristína Hermanovská

Agency producer: Ivica Šúrová

Social media: Lenka Bubeníková, Natálie Molcová

O skupině dentsu international:

Skupina dentsu international jako součást japonské dentsu Inc. sestává z deseti globálních agentur – Carat, Dentsu, dentsu X, iProspect, Isobar, mcgarrybowen, Merkle, MKTG, Posterscope a Vizeum doplněných o více než 50 lokální specializovaných agentur. Vize dentsu je inovovat způsoby, jakými klienti budují své značky, a to skrze expertízu a zkušenosti ze světa médií, digitálních technologií a kreativní komunikace. Nabízí širokou škálu specializovaných produktů a služeb na té nejvyšší úrovni. Se sídlem v Londýne dentsu international operuje ve 145 zemích světa a s celkem více než 45 tisíci specialisty. V České republice spadají do portfolia skupiny agentury Adexpres, Amnet, Amplifi, Bistro Social, Carat, dentsu X, Vizeum, iProspect, Isobar a Spectra. www.dentsuaegisnetwork.com