Hisense se dostává do hry fotbalovou aktivací

Hisense aktivuje s Ladislavem Hamplem v roli nesmlouvavého trenéra

Červen 2021 – Co takhle pozvat diváka na interaktivní trénink nebo mu dodat stadion až domů? Přesně tak skóruje v zápase o pozornost lidí značka Hisense, oficiální sponzor fotbalového ME EUR0 2020. Ve fotbalovém duchu proto připravila interaktivní video s „trenérem“ Ladislavem Hamplem, kterého diváci znají například ze seriálu Okresní přebor. Omnichannelová kampaň pod heslem „Tvůj dům, tvůj stadion“ probíhá v celé Evropě. U nás se s ní můžeme potkat v OOH, rádiu, televizi i online. Aktivační přesah má také v podobě obřích plakátů televizí, distribuovaných jako příbaly v časopisech. „Přestoupit do týmu“ a zahrát si o celou řadu domácích spotřebičů Hisense nebo lístky na zápas národního týmu na Euru mohou Češi i Slováci na stránkách stadiondoma.cz/sk. 

Technologický gigant Hisense je čtvrtým největším výrobcem TV na světě a je předním celosvětově působícím výrobcem technologických produktů. V domácích spotřebičích hraje tedy první ligu. Našemu domácímu publiku se však nyní poprvé výrazně představuje svou globální kampaní a lokální aktivací. Cílem týmu Hisense je zapsat se do povědomí lidí, probudit fotbalové emoce a představit své produkty prostřednictvím aktivního engagementu. Zkrátka vybojovat si přední místo i na místním hřišti. 

Zážitkový video-trénink

Motivovat lidi k interakci se značkou je stále obtížnější a zdá se, že zajímavá komunikace postavená na zážitku, je vhodná cesta. Proto značka přenesla atmosféru fotbalového tréninku do online prostředí a svěžím způsobem zapojuje diváky do soutěže. „Ještě nikdy jsem nic podobného nedělal. Ze subjektivního pohledu herce je to fakt kreativní. Celý ten nápad s interaktivním videem mi připomíná počítačovou hru a je to pro mě super zkušenost.“ říká po natáčení Ladislav Hampl, který ztvárnil roli trenéra. 

Natáčení probíhalo na stadionu FC Slavoj Vyšehrad, který již kamery zažil při přípravě seriálu Okresní přebor. Tentokrát však práce přímo na place probíhala odlišným způsobem. Aby video diváka opravdu chytlo, bylo potřeba připevnit hlavní kameru přímo na tělo herce. Diváci si tak mohou z POV – tedy pohledu první osoby – vychutnat různé fotbalové triky, kličky a střely, které ve filmu předvádějí přímo fotbalisté Vyšehradu.

„Reklamu je třeba pojmout jinak, abychom využili dravost a jiný způsob komunikace se zákazníkem.“ sdílí své pocity z natáčení Dávid Stirber, brand manager značky Hisense. „Jádro celé kampaně vidím v tom, že se člověk v podstatě vcítí do role hráče. Bude tím bažantem na hřišti, který přichází do týmu. Myslím si, že je to mnohem záživnější, než lidem nabízet jen pasivní vyplňování formuláře, jako to mají běžné spotřebitelské soutěže.“ doplňuje Dávid Stirber. 

90 000 produktů až do domu

V celé kampani se Hisense pouští ještě dál a online aktivaci doplňuje i tištěnými příbaly v časopisech. Představuje přitom své 55“ ULED televize, které jsou spolu s americkými lednicemi produktovými hrdiny kampaně. A opět při tom zůstává věrný prožitkovému přístupu. Každý z více než 90 000 plakátů je totiž připraven v naprosto nadstandardním formátu a dosahuje reálných rozměrů televize, která je na něm vytištěna. Úkol je při tom jasný – vyfoťte si, kam se vám doma tato papírová televize hodí, sdílejte s hashtagem a můžete vyhrát skutečnou. Produkt značky se tak dostává lidem do rukou i domovů zároveň.

O spotřebiče Hisense se hraje v rámci celé kampaně. Jedná se o televize, lednice, pračky či soundbary. Ve hře jsou i ryze fotbalové ceny jako oficiální míče z šampionátu EURO 2020 nebo personifikované týmové dresy. První losování o vstupenky na zápasy české a slovenské reprezentace na skutečném fotbalovém Euru už proběhlo 9.6.2021.

První kampaň světové značky 

Pro Hisense se jedná o první velkou kampaň na našem trhu. Přestože značka ve světě působí bez přestávky již od roku 1969, v České i Slovenské republice se prodává teprve krátce. „Letos chceme naplno využít našeho partnerství s šampionátem EURO 2020. Chceme prezentovat značku Hisense jako výrobce kvalitních domácích spotřebičů. Hlavně televizorů, které zprostředkují ten super zážitek ze zápasu pro všechny doma. Přicházíme s něčím novým a dostáváme hravost do reklamy. Věřím, že je to dobrý způsob, který bude fungovat i v budoucnu. U fotbalu totiž zůstaneme i příští rok, kdy se značka Hisense stane také oficiálním partnerem FIFA Quatar 2022,“ odhaluje plány Dávid Stirber. K přípravě strategie a realizaci kampaně si Hisense vybral brand-experience tým agentury Innovate.

Hisense a fotbal patří dohromady

Hisense je oficiálním sponzorem EURO 2020 a potvrzeným oficiálním partnerem MS světa ve fotbale v Kataru v roce 2022. Navíc se může pyšnit oficiálním partnerstvím s prestižním prvoligovým fotbalovým klubem Paris Saint-Germaine, jehož hráči se originálně zapojují v rámci kampaně „Live Bold“ do vybraných marketingových akcí. Například útočník Neymar Jr.  podporuje ve virtuálním světě ULED TV Hisense, záložník Ángel Di María  chladničky a obránce Presnel Kimpembe pračky této značky. 

O společnosti:

Skupina Hisense je předním celosvětově působícím výrobcem inovativního sortimentu technologických produktů, které výrazně zasahují do mnoha oborů spotřební elektroniky – konkrétně domácích spotřebičů, klimatizací, mobilních komunikačních zařízení nebo řešení pro infrastrukturu a zdravotnictví. Je čtvrtým největším výrobcem televizorů na světě. Skupina zaměstnává více než 80 000 pracovníků téměř po celé planetě. Tato společnost působí prostřednictvím 54 zámořských obchodních společností, 16 výzkumných center a 16 výrobních závodů (včetně dvou v ČR) ve více než 130 zemích. 

V roce 2018 se společnost Hisense International stala 100% strategickým vlastníkem světové skupiny Gorenje Group. Tato akvizice dále posílila pozici Hisense na evropských trzích a také přinesla řadu synergií ve vývoji a výrobě, provozní efektivitě a distribuci. 

V České republice je společnost Hisense zastoupena od roku 2015, kdy byla otevřena továrna na výrobu plochých televizorů v Plzni.  Postavení si postupně buduje nejen v segmentu  televizorů s uhlopříčkou od 32″ až do 100″, vybavených patentovanou technologii ULED a všemi typy tunerů, ale i soundbarů, chladniček, praček a klimatizací. 

https://www.youtube.com/watch?v=b6P8LzfUDRI https://www.youtube.com/watch?v=7UnCLDB2cZY

Více informací: www.hisense.czglobal.hisense.com/https://www.hisense.cz/stadiondoma