HyperInzerce spustila nový inzertní portál pro přímý prodej se zcela novou mobilní aplikací, do 3 let se chce stát jedničkou na trhu

  • Hyperzinzerce přináší mnoho nových funkcí pro přímý prodej mezi uživateli
  • Nová mobilní aplikace z dílny vývojářů, kteří v minulosti stáli u zrození Letgo
  • Možnost komunikace mezi uživateli přímo v aplikaci

Praha, 23. června 2021: Inzertní portál Hyperinzerce prochází největší změnou ve své 14leté historii. Pod taktovkou silných hráčů z oblasti e-commerce, společností Inveo a BigZoom, spouští zcela novou inzertní platformu. Pokročilé technologické řešení přinese vyladěné uživatelské rozhraní s řadou funkcí a spolu s ním i novou mobilní aplikaci, která umožní pohodlné a rychlé vkládání inzerátů i jednoduchou komunikaci mezi uživateli. Hyperinzerce chce nabídnout nejlepší platformu pro přímý prodej, disruptovat stagnující český trh internetových bazarů a do 3 let se stát jedničkou na českém trhu.

Hyperinzerci s více než 1 300 000 aktivními inzeráty navštěvuje přes milion uživatelů měsíčně. Přechod na nový moderní portál je jednou z největších letošních migrací v oblasti e-commerce a znamená zásadní změnu na trhu internetových bazarů, který řadu let stagnoval. Nová Hyperinzerce přinese uživatelům řadu nových funkcí včetně mobilní aplikace, která umožní velmi rychlé vystavení a prodej zboží z druhé ruky.

Za přechodem stojí noví majitelé platformy, společnost Inveo a Bigmedia, kteří chtějí z Hyperinzerce udělat do 3 let jedničku na českém trhu internetových bazarů. Zatímco Inveo je silným hráčem v oblasti e-commerce, který stojí za platformami pro outlet značky Alpine Pro nebo e-shopy pro Asko nábytek a Sparkys, BigMedia je jedničkou na českém trhu outdoorových ploch a provozuje také digitální CLV plochy v pražském metru. Společné know-how, které staví na technologiích a inovacích, posune portál Hyperinzerce na novou úroveň a zajistí jeho odlišení od konkurence mezi bazarovými portály na českém internetu.

Nová Hyperinzerce je svými funkcemi a řešením na českém trhu unikátní. Uživatelské rozhraní je navržené tak, aby maximálně zjednodušilo práci s inzeráty včetně geolokace, díky které uživatelé snadněji najdou zboží ve své blízkosti a mohou ho obratem zakoupit. Novinkou je rovněž integrovaný chat pro pohodlnou komunikaci mezi uživateli napřímo. Platforma je navíc technologicky řešena tak, aby bylo možné přidávat nové funkce i na základě zpětné vazby uživatelů. Do budoucna se tvůrci chtějí v rámci zefektivnění inzerce zaměřit také na synergie s offline nabídkou a počítají s dalším rozšiřováním platformy, které je pro růst klíčové.

Bazarové nákupy jsou mezi Čechy velmi oblíbené, což potvrzuje vysoká návštěvnost bazarových portálů i obrovský počet aktivních inzerátů. Cirkulární ekonomika je celosvětovým trendem a na našem trhu stále existuje prostor pro zásadní inovace a zvýšení komfortu pro prodejce i zákazníky. Portál Hyperinzerce jsme od základu přepracovali a chceme z něj do tří let udělat největší službu tohoto typu v České republice. Naší dlouhodobou ambicí je uspět i na dalších evropských trzích,“ říká Jaroslav Holý, provozní ředitel portálu Hyperinzerce

Spolu s přechodem na novou platformu spouští Hyperinzerce také vlastní mobilní aplikaci pro telefony a tablety s Androidem a iOS. Prostřednictvím smartphonů již dnes na internetu nakupuje dominantní část uživatelů a velmi vysoký je i potenciál inzertních platforem. Hyperinzerce nastaví nový standard bazarového obchodování prostřednictvím mobilní aplikace, na které pracují i vývojáři, kteří v minulosti vytvářeli populární bazarovou aplikaci Letgo.

Nová aplikace umožní prodávajícím rychle zveřejňovat nové inzeráty s okamžitou možností nadstandardního zviditelnění. Kupující zase ocení přehledné prostředí a rychlou komunikaci přímo v aplikaci. Prodej a nákup musí být moderní, rychlý a jednoduchý, s velkým důrazem na stále se zvyšující uživatelské nároky – ať už jde o vyhledávání v inzerátech, přehlednost nebo okamžitou interakci s protistranou,“ doplňuje Jaroslav Holý.

Silné technologické zázemí nové platformy Hyperinzerce umožňuje jeho vysokou flexibilitu a škálovatelnost a otevírá široké možnosti další expanze. Kromě rozšíření portálu Hyperinzerce do dalších zemí je možné celé portálové řešení poskytnout zahraničním subjektům, které chtějí spustit bazarové obchodování pod vlastní značkou.