Nový program Oracle Support Rewards umožňuje zákazníkům zrychlit migraci do cloudu a snižuje jim náklady na podporu softwaru

Zákazníci mohou snížit své účty za podporu licencí technologií Oracle až o 33 centů za každý dolar vynaložený na Oracle Cloud Infrastructure. Mnoho zákazníků bude moci získat 100 % úhradu poplatků za podporu Oracle pouhou migrací několika dalších pracovních úloh do cloudu.

Společnost Oracle oznámila nový program Oracle Support Rewards, který má zákazníkům pomoci urychlit migraci do cloudu a zároveň jim snížit náklady na podporu softwarových licencí. Pokud se zákazníci nově rozhodnou k nákupu služeb Oracle Cloud Infrastructure (OCI), mohou nyní získat odměny, které sníží nebo dokonce zcela vykompenzují jejich platby za podporu u licencí softwaru Oracle v režimu on-premise (lokálně).

Díky tomuto programu získají všichni zákazníci, kteří využívají podporu licencí technologií Oracle, odměny (slevy) Support Rewards ve výši nejméně 25 centů za každý dolar uhrazený prostřednictvím univerzálních kreditů OCI. Zákazníci s neomezenými licenčními smlouvami (Unlimited License Agreements, ULA) ušetří ještě více – získají odměny ve výši 33 %. To znamená, že zákazník ULA s platbami za podporu licencí Oracle ve výši 500 000 dolarů může tyto platby zcela eliminovat, pokud na Oracle Cloud Infrastructure provede migraci pracovních úloh ve výši 1,5 milionu dolarů.

„Oracle Cloud Infrastructure je nejrychleji rostoucí částí podnikání společnosti Oracle. Vytvořili jsme jedinečnou platformu cloudové infrastruktury nové generace, Generation 2, na níž lze provozovat nejnáročnější kritické pracovní úlohy rychleji, spolehlivěji a bezpečněji než na našich on-premise systémech,“ uvedl předseda představenstva a technologický ředitel společnosti Oracle Larry Ellison a dodal: „Chceme většímu množství zákazníků umožnit využívat výhody naší cloudové infrastruktury nové generace. Program Oracle Support Rewards poskytuje zákazníkům snadný způsob, jak současně snížit výdaje na podporu softwaru a zároveň zvýšit rychlost zavádění cloudu.“

Ředitelé i celá oddělení podnikového IT se aktuálně nacházejí pod silným tlakem. Chce se po nich, aby prosazovali a zaváděli inovace, často však bez nových rozpočtů. Program Oracle Support Rewards vytváří větší hodnotu pro stávající zákazníky technologií Oracle a umožňuje, aby přijetí Oracle Cloud Infrastructure byl z hlediska nákladů ještě efektivnější. V zákazníkově účtu OCI se každý měsíc automaticky přičítají odměny za podporu a tento bonus lze využít kdykoliv.

Program Oracle Support Rewards se připojuje k programům Oracle Universal Credits, Oracle Bring Your Own License, Oracle Customer to Cloud a nedávno spuštěnému programu Oracle Cloud Lift, jejichž cílem je urychlit digitální transformaci zákazníků a zároveň jim nabídnout tu nejlepší zákaznickou zkušenost. Program Oracle Cloud Lift ve spojení s Oracle Support Rewards a již tak konkurenceschopnými cenami OCI umožňuje zákazníkům jednoduše a nákladově efektivně migrovat do cloudu více pracovních úloh.

„Společnost Oracle odlišuje své služby cloudové infrastruktury od konkurence tím, že se přesně zaměřuje na konkrétní potřeby zákazníků,“ řekl Dave McCarthy, viceprezident divize Cloud and Edge Infrastructure Services analytické společnosti IDC a dodal:  „Program Oracle Support Rewards v kombinaci s flexibilními a transparentními cenami jsou zásadní pro získání nových zákazníků a k urychlení adopce služeb Oracle Cloud Infrastructure.“

Výhody tohoto nového programu již využívají nejen zákazníci, ale i partneři společnosti Oracle, jako jsou společnosti Allegis Group, Cognizant a Experian. Partneři společnosti Oracle mají možnost těžit z ještě větší motivace zákazníků k přechodu na cloudová řešení. Poskytovatelé cloudových služeb mohou totiž úspory z programu Oracle Support Rewards převést na své zákazníky.

Podrobnější informace (v angličtině)

O Oracle Cloud Infrastructure (OCI)

Přístup společnosti Oracle ke cloud computingu je založen na myšlence, že cloud by měl být navržen tak, aby podporoval každou aplikaci bez toho, aby se aplikace pro fungování v cloudu musely přepracovávat.  Cloudová infrastruktura společnosti Oracle usnadňuje migraci kritických podnikových aplikací do OCI a jejich lepší provoz než v prostředí on-premise a nabízí všechny služby, které vývojáři potřebují k vytváření a provozu cloudových aplikací. OCI zjednodušuje správu a zabezpečení díky autonomním službám, jako je celosvětově jedinečná databáze Oracle Autonomous Database, a vestavěnému, vždy zapnutému zabezpečení.  OCI nabízí nejucelenější podporu pro hybridní cloudové strategie, včetně prostředí VMware, a dokonce i přenesení cloudu do vlastního datového centra nebo na okraj (edge) infrastruktury zákazníka. Zákazníci mohou využívat služby OCI ve veřejném cloudu Oracle, ve vlastním datovém centru i kdekoliv mezi nimi, čímž se výhody cloudu zpřístupňují většímu počtu společností. OCI poskytuje také technologie pro zjednodušení integrace a přesunu dat v rámci organizací s více cloudy. Kromě toho nabízí OCI nejlepší výkon při výrazně nižších nákladech. 

O společnosti Oracle

Oracle nabízí kompletní integrovanou sadu aplikací pro prodej, služby, marketing, lidské zdroje, finance, dodavatelské řetězce a výrobu, dále vysoce integrovanou a zabezpečenou infrastrukturu cloudu příští generace (Generation 2 Infrastructure) s databází Oracle Autonomous Database. Podrobnější informace o společnosti Oracle (NYSE: ORCL) najdete na oracle.com.