Být on-line za 79 korun měsíčně. Základní mobilní datový tarif navýší Vodafone na desetinásobek

30. června 2021 – U základního datového tarifu Připojení na měsíc navýší Vodafone objem dat trvale ze 100 MB na 1 GB. Takový balíček už dokáže pokrýt obyčejnou měsíční spotřebu, kam patří například prohlížení webu, chatovací aplikace, vyhledávání v mapách nebo jízdních řádech. Tarif využívají především majitelé předplacených karet, ale je určený každému, kdo se potřebuje třeba jen občas ze svého telefonu dostat na internet. Ke změně dojde koncem léta. Vodafone po úspěšné nabídce rychlého pevného internetu za polovinu napořád a zavedení nových neomezených mobilních tarifů pokračuje v digitalizaci Česka.

Vodafone nedávno představil nové neomezené datové tarify, které si poradí třeba i s pravidelným sledováním televizních přenosů ve vysoké kvalitě. Ve své nabídce ovšem firma myslí také na ty, kteří internet využívají méně často a preferují předplacené karty. Proto Vodafone upravuje základní datový tarif Připojení na měsíc. Jde o službu pro každého, jehož tarif standardně neobsahuje data, a přesto by rád využíval internet. Tarif se zákazníkovi aktivuje a účtuje až v momentě, kdy se připojí k datové síti – například spustí mobilní prohlížeč nebo aplikaci vyžadující mobilní data. Do té doby zákazník data nečerpá a ani se mu nic neúčtuje.

„Za 49 korun jsme dosud nabízeli 100 MB dat, nově to bude za 79 korun 1 GB dat. To znamená, že za cenu vyšší o 30 korun dostane zákazník desetinásobek. Vodafone při digitalizaci společnosti odstraňuje další bariéry i obavy, že si lidé nemohou mobilní připojení k internetu kdykoliv dovolit. Je mnoho obyčejných situací, kdy vám datové připojení pomůže. Chceme, aby si každý mohl v případě potřeby kdekoliv vyhledat třeba dopravní spojení, pročítat web nebo být přes chatovací aplikace a sociální sítě v kontaktu s blízkými,“ říká Simona Lišková, ředitelka marketingu Vodafonu.

Spotřeba dat stále pod kontrolou 

Po aktivaci tarifu zákazník nově získá 1 GB dat na následujících 30 dní. Pokud data vyčerpá, tarif se mu kompletně obnoví – dostane opět 1 GB za 79 korun na nových 30 dní. Stačí si tak hlídat jenom dostatek kreditu na obnovení. O čerpání dat přitom zákazníka budou informovat SMS, a to při využití 75 %, 90 % a 100 % datového objemu, nebo si stav může ověřit v samoobsluze Můj Vodafone.

Kdo chce mít svou útratu bezpečně pod kontrolou, může si pro přikupování dat jednoduše nastavit limit v samoobsluze Můj Vodafone. Když nebude chtít další data používat, nastaví si limit na nulu.

Některé aplikace data nečerpají, díky Pass for Good

Přitom i ten, kdo nechce čerpat mobilní data, může díky nabídce Pass for Good využívat řadu užitečných aplikací – patří mezi ně třeba Záchranka nebo Bright Sky.

Připojení na měsíc je základní datový tarif, který si zákazník aktivuje už pouhým připojením k síti, a proto Vodafone o změně informuje s dostatečným předstihem. Tarif mohou využívat majitelé předplacených karet, ale i klasických (třeba starších) tarifů bez datového balíčku. Upravená nabídka bude platná od začátku září, další informace najdete na webu tam.je/zmena

O společnosti Vodafone

Vodafone je telekomunikačním lídrem v Evropě a Africe. Naším cílem je „spojovat pro lepší budoucnost“ a naše odborné znalosti a rozsah působení nám dávají jedinečnou příležitost dosáhnout pozitivní změny pro společnost. Naše sítě udržují rodiny, přátele, firmy i vlády ve spojení a hrajeme zásadní roli při udržování chodu ekonomik a kritických odvětví, jako je vzdělávání a zdravotní péče. Vodafone je největším operátorem mobilních a pevných sítí v Evropě, je největším světovým poskytovatelem připojení k internetu věcí (IoT) a naše technologická platforma M-Pesa v Africe umožňuje více než 48 milionům lidí těžit z přístupu k mobilním platbám a finančním službám. Mobilní a pevné sítě provozujeme v 21 zemích a ve 49 dalších spolupracujeme v oblasti mobilních sítí s partnery. K 31. březnu 2021 jsme měli více než 300 milionů mobilních zákazníků, více než 27 milionů zákazníků s pevným připojením, více než 22 milionů televizních zákazníků a přes 123 milionů připojených IoT zařízení

V České republice poskytuje Vodafone služby více než 4,5 milionu zákazníků – zhruba 3,9 milionu připadá na mobilní služby, dalších přibližně 700 tisíc na fixní služby, kde Vodafone posílil svou pozici po integraci společnosti UPC Česká republika. Podporujeme diverzitu a inkluzi prostřednictvím našich politik v oblasti mateřské a rodičovské dovolené, celosvětově s pomocí internetového připojení posilujeme postavení žen a obecně zlepšujeme přístup ke vzdělání a digitálním dovednostem. Respektujeme všechny jednotlivce bez ohledu na rasu, etnickou příslušnost, zdravotní postižení, věk, sexuální orientaci, genderovou identitu, kulturu nebo náboženství.Vodafone rovněž dělá významné kroky ke snížení dopadu svého podnikání na planetu. Jde například o nákup 100 % elektřiny z obnovitelných zdrojů po celém světě i o opětovné použití, další prodej nebo recyklaci 100 % našeho nadbytečného síťového vybavení nejpozději od roku 2025. Firma také postupně snižuje emise skleníkových plynů z provozu i z dodavatelského řetězce. Díky těmto krokům chce Vodafone dosáhnout nejpozději v roce 2040 uhlíkové neutrality. Více informací na www.vodafone.cz.