Běžkyně Marcela Joglová další tváří NN. Svým příběhem chce veřejnost motivovat k plnění snů

      Praha, 2. července 2021 – NN Životní pojišťovna a NN Penzijní společnost získaly novou tvář pro své marketingové aktivity, maratónskou běžkyni Marcelu Joglovou. Sponzoring Joglové, která se právě chystá na Letní olympijské hry v Tokiu, dále doplňuje marketingovou a komunikační strategii NN s cílem inspirovat k aktivnímu trávení volného času a zároveň navazuje na dlouhodobou kampaň Obyčejných hrdinů. Právě silný životní příběh Joglové byl jedním z hlavních motivů, proč si NN úspěšnou běžkyni vybrala.

„Když dokážete překonat sám sebe a vydržet, nevzdat to hned, jakmile se objeví první překážky, pak si zasloužíte úspěch. A naší vizí v NN je lidi motivovat k tomu, aby dokázali své sny měnit ve skutečnost, a měli přitom jistotu, že je jistíme za všech okolností. Proto je pro nás spojení s Marcelou naprosto přirozené a těšíme se na spolupráci s další úspěšnou atletkou,“ poukazuje marketingový ředitel NN ČR Boris Gómez na fakt, že Marcela Joglová jako ambasadorka běžeckého programu NN bude spolu s rychlobruslařkou Martinou Sáblíkovou další sportovní tváří značky v České republice. Její aktivity budou převážně směřovány na sociální sítě. Počítá se ale také třeba s její osobní přítomností na firemních akcích, třeba i v roli běžeckého kouče. 

Marcela Joglová přitom mezi profesionální sportovce patří jen krátce. K dráze maratónské běžkyně vedla velmi spletitá cesta. Na atletické mistrovství světa se poprvé podívala až v jednatřiceti letech, což je věk, kdy mnozí sportovci spíš začínají zvažovat konec kariéry, nikoliv její začátek. Na šampionátu ale předčila všechna očekávání a mezi elitou světa doběhla dvacátá! Obrovské zadostiučinění po krutých deseti letech bulimie, vnitřní samoty a rodinných problémech s otcem závislým na alkoholu. Pro Marcelu se stal záchytným lanem sport a před čtyřmi lety začala běhat. A letos letí do Tokia na své první olympijské hry. Přitom v červenci oslaví 34. narozeniny. 

„Pro mě je olympiáda splněný sen, je to stále něco z říše fantazie, čemu ještě teď sotva věřím. A že si mě vybrali lidé z NN je další důkaz, že moje cesta se teď ubírá správným směrem. Jsem ráda, že můžu prezentovat značku, která podporuje aktivní způsob života, protože fyzické a mentální zdraví jsou to nejdůležitější, co máme a co si musíme chránit,” doplňuje rodačka z Klatov. 

Marcela Joglová udělala velký krok k vysněnému startu na olympijských hrách v dubnu Enschede, kde splnila předepsaný časový limit. „Je až symbolické, že Marcela předvedla svůj potenciál právě v závodě, který se konal pod patronátem naší mateřské společnosti. Jasně to potvrzuje, jak ohromnou vůli a vysokou kvalitu má. Budeme držet pěsti, aby jí Tokio vyšlo podle představ,” dodává Lucie Primáková z Marketingu NN.            

NN ostatně fandí běhání už několik let a na českém území už šestou sezonu sponzoruje seriál zážitkových běhů pro celou rodinu NN Night Run. „Marcela nám slíbila, že se některého ze závodů zúčastní. Pro amatérské běžce je vždycky velkou vzpruhou, když se mohou osobně potkat s medailemi ověnčeným profesionálem. A my se těšíme, že bude podporovat  

naše motto: Co se v mládí naběháš, ve stáří jako když najdeš. Ona totiž boří všechny zažité představy a přibližuje běhání nám všem,“ doplňuje s nadsázkou Lucie Primáková.    

—————————–

NN Group

NN Group působí ve 20 zemích, kde poskytuje služby 18 milionům klientů, o které pečuje 15 000 zaměstnanců. NN navazuje na 170letou tradici v oboru finančních služeb a její název je odkazem na pojišťovnu Nationale-Nederlanden, pod jejíž vlajkou NN v minulosti působila i v České republice. NN Group se celkově zaměřuje především na životní pojištění, důchodové spoření a investiční management, v některých zemích ale poskytuje i bankovní a další finanční služby.

NN Životní pojišťovna 

NN Životní pojišťovna působí na českém trhu již od roku 1992, kdy pod názvem Nationale-Nederlanden začala jako první zahraniční pojišťovna nabízet životní pojištění. NN Životní pojišťovna je držitelem ocenění Superbrands 2016, 2018 a 2019, její produkty se pravidelně umisťují na předních místech v oborových soutěžích. Po stříbru mezi životními pojišťovnami ve výzkumu Hospodářských novin „Nejlepší pojišťovna 2018“ získala v roce 2019 nejvyšší titul „Nejlepší životní pojišťovna“. V soutěži „Finparáda.cz – Finanční produkt roku 2018“ se flexibilní životní pojištění NN Smart umístilo na 2. místě v kategorii „Investiční životní pojištění“ a rizikové životní pojištění NN Život na 2. místě v kategorii „Rizikové životní pojištění“. Více informací najdete na www.nn.cz.

NN Penzijní společnost

NN Penzijní společnost začala nabízet soukromé spoření na penzi v roce 1995 jako jedna z prvních společností v České republice. Za 20 let působení v ČR připsala klientům zhodnocení ve výšce 5 miliard korun. V roce 2013 klientům přinesla inovativní řešení správy soukromého spoření na penzi v podobě on-line portálu Moje NN, který postupně rozšířila i na správu životní pojištění. NN Penzijní společnost je držitelem ocenění Superbrands 2017. V soutěži „Finparáda.cz – Finanční produkt roku 2017“ se NN Penzijní společnost umístila na 3. místě v kategorii „Doplňkové penzijní spoření“. Bližší informace o NN Penzijní společnosti najdete na www.nnpenzijnispolecnost.cz.