V rámci Mezinárodního dne call center české firmy přispěly 90 000 Kč na provoz Linky bezpečí

V sobotu 24. 7. se uskutečnil již druhý ročník Mezinárodního dne call center. Jeho vznik i letos iniciovalo největší tuzemské kontaktní centrum Conectart ve spolupráci s Asociací direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu (ADMEZ). V rámci oslav svátku call center se mezi tuzemskými společnostmi vybralo přes 90 000 Kč, které poputují na podporu provozu Linky bezpečí. 

Letošní ročník dne call center je již druhým v pořadí a oproti loňskému roku se do něj zapojil téměř dvojnásobný počet společností, které se při výkonu své činnosti neobejdou bez pomoci kontaktních center. „Koronavirová krize jasně ukázala, jak důležitou profesí operátoři jsou. Nejen, že pomáhají při zvládání pandemie na nejrůznějších linkách hygienických stanic nebo ministerstva zdravotnictví, ale značnou měrou napomáhají i zásadnímu rozvoji e-commerce. A to jen díky jejich nasazení na mnoha informačních linkách, které jsou zákazníkům k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu,“ říká Petr Studnička, generální ředitel společnosti Conectart.

Právě datum konání, tedy 24. 7. odkazuje na často nepřetržitý provoz zákaznických a informačních linek. Během loňského prvního ročníku Mezinárodního dne call center se na podporu provozu Linky bezpečí podařilo od firemních dárců získat přes šedesát tisíc korun. Letos se vybraná suma díky společnostem Conectart, Daktela, Generali Česká pojišťovna a vyšplhala na částku ještě o třetinu vyšší. Společnost Alza věnovala pro potřeby linky dva mobilní telefony. Mimo výše jmenovaných společností, se do oslav spojených s novým svátkem call center zapojily také společnosti Samsung, Teleperformance, Comdata, CreditCall, ICON Communication Centres, Ušetřeno, Vocalls, Anect, ČEZ, ČSOB pojišťovna, Telly, Helvetia, Pillow pojišťovna, Vodafone, A-GIGA.

Conectart

Conectart již více než 10 let poskytuje komplexní služby kontaktního centra českým i zahraničním zákazníkům. Ve svém portfoliu má řadu významných společností, například Samsung, Vodafone, MND, Českou spořitelnu, AmRest nebo SAZKAmobil. Conectart vznikl spojením společností Informační linky a Direct Communication. V roce 2017 akvíroval další kontaktní centrum Quality Brands. Sloučením těchto společností vznikl největší poskytovatel služeb v oblasti „Business Process Outsourcing“ (BPO) v České republice, kde v současné době pracuje přes 1 000 zaměstnanců. Společnost Conectart s.r.o. patří do portfolia fondu GPEF III ze skupiny Genesis Capital. Více na www.conectart.cz