Avaya oznámila finanční výsledky za třetí čtvrtletí fiskální roku 2021

  • Avaya do konce kalendářního roku 2022 překročí hranici 1 miliardy dolarů
  • Avaya koupila vývojáře kontaktních center CTIntegrations, dále tak posiluje platformu Avaya OneCloud™

Praha, Česká republika, 10. srpna 2021 – Společnost Avaya (NYSE: AVYA), globální lídr v oblasti řešení pro komunikaci a spolupráci, oznámila finanční výsledky za třetí čtvrtletí fiskálního roku 2021, který skončil 31. června 2021. Celkové tržby se meziročně zvýšily o 2 % na 732 milionů dolarů. Roční obrat z pravidelných výnosů Avaya OneCloud™ postupně narostl o 23 % na 425 milionů dolarů. Obrat z cloudu, aliančního partnerství a předplatného vzrostl na 40 % v porovnání s loňskými 30 %.

Hlavní finanční ukazatele za první čtvrtletí

  • Tržby ve třetím čtvrtletí fiskálního roku 2021 činily 732 milionů dolarů
  • Roční obrat z pravidelných výnosů OneCloud dosáhl výše 425 milionů dolarů, což představuje postupný nárůst o 23 % 
  • Obrat z CAPS (Cloud, Alliance Partner and Subscription) tvořil 40 %, oproti 30 % před rokem
  • Software a služby reprezentují 88 % tržeb, což představuje mírný pokles z 89 % před rokem
  • Opakující se tržby činily 64 %, stejně jako v minulém roce
  • Provozní výnosy dle GAAP dosáhly 41 milionů dolarů; Non-GAAP provozní příjem činil 146 milionů dolarů
  • Čistá příjem dle GAAP činil 43 miliony dolarů; Non-GAAP čistý příjem činil 73 milionů dolarů
  • Upravený ukazatel EBITDA činil 173 milionu dolarů, což představuje 23,6 % tržeb
  • Konečná hotovost a peněžní ekvivalenty činily 562 miliony dolarů
  • GAAP zisk na akcii činil 0,43 dolaru; Non-GAAP zisk na akcii byl 0,75 dolaru 

„Třetí čtvrtletí pro Avaya představuje páté po sobě jdoucí čtvrtletí meziročního růstu tržeb a svědčí o významném pokroku, kterého jsme dosáhli v rámci naší transformační strategie.  Naše cíle plníme dříve, než jsme plánovali, a já nemohu být na Avaya tým více pyšný,“ řekl Jim Chirico, prezident a generální ředitel společnosti Avaya. „Roční opakované příjmy, klíčový ukazatel našeho pokroku, překonávají naše očekávání a oproti předchozímu roku vzrostly o více než 275 % na 425 milionů dolarů, z čehož 64 % pochází z obchodů, jejichž objem přesahuje 1 milion dolarů, což odpovídá naší silné pozici v podnikovém segmentu. Vzhledem k těmto výsledkům opět zvyšujeme náš výhled ARR a očekáváme, že do konce kalendářního roku 2022 překročíme hranici 1 miliardy dolarů, tedy zhruba o rok dříve, než bylo plánováno.

Avaya koupila vývojáře kontaktních center společnost CTIntegrations

S cílem posílit svoji platformu Avaya OneCloud™ koupila Avaya společnost CTIntegrations, která se specializuje na vývoj softwaru pro kontaktní centra a systémovou integraci. CTIntegrations poskytuje společnosti Avaya další digitální možnosti pro její rozsáhlou zákaznickou základnu v oblasti kontaktních center a dále rozšíří platformu Avaya OneCloud™ využívající umělou inteligenci.

Akvizice hraje klíčovou roli v podpoře komplexní platformy Avaya OneCloud nad rámec CCaaS (kontaktní centra jako služba), takže zákazníci budou moci plně využívat výhod kompozitní cloudové platformy Avaya s dalšími stavebními prvky pro řešení optimalizovaná pro jejich specifické potřeby.

CTIntegrations byla součástí partnerského ekosystému Avaya DevConnect a přinesla hluboké odborné znalosti platformy Avaya OneCloud a porozumění vyvíjejícím se potřebám zákazníků. Mnoho současných zákazníků společnosti Avaya v současné době využívá možností sady CT Suite, které se integrují do jejich kontaktních center Avaya již dnes.

Více informací o hospodářských výsledcích Avaya získáte v tiskovém oznámení (vAJ). Podrobnosti k akvizici společnosti CTIntegrations naleznete v tomto oznámení (v AJ). 

O společnosti Avaya

Firmy stojí na zkušenostech, které poskytují. Avaya Holdings Corp. (NYSE: AVYA) poskytuje miliony takových zkušeností každý den, když definuje budoucnost práce a přichází s inovacemi a partnerstvími, která umožňují zcela zásadní obchodní přínosy. Avaya cloudová komunikační řešení a multi-cloudový aplikační ekosystém podporují personalizované, inteligentní a bezstarostné zkušenosti zákazníků i zaměstnanců a pomáhají organizacím dosáhnout strategických cílů a požadovaných výsledků. Společně jsme odhodláni pomáhat rozšiřovat vaše podnikání poskytováním zkušeností, na kterých záleží. Více informací na http://www.avaya.com