Repositioning Bezrealitky pro český a slovenský trh zajistí Proficio

Strategická konzultační společnost Proficio, jedna z nejrychleji rostoucích technologických firem ve střední Evropě, oznamuje dalšího klienta. Jedná se o začínající spolupráci s firmou Bezrealitky, pro kterou Proficio zajišťuje repositioning a přípravu komunikační strategie, a to v rámci českého i slovenského trhu. Již v dubnu se společnosti podařilo uzavřít nová partnerství s firmami – pojišťovnou Direct a platební institucí Roger. V květnu pak Proficio, za účelem zisku dalších zajímavých spoluprací, navázalo na úspěšný rok minulý i ten začínající, a to otevřením nových pražských kanceláří a posílením lokálního týmu novým vedením – Lukášem Cikánkem.

Realitní platforma Bezrealitky, jež poskytuje komplexní služby pro majitele nemovitostí i pro zájemce o jejich koupi či pronájem, si Proficio vybrala právě díky široké nabídce strategických a konzultačních služeb společnosti. Agentura tak bude pro Bezrealitky zajišťovat nejen kompletní komunikační strategii včetně kreativní koncepce, ale také tvorbu kreativy i mediální plánování. V rámci této spolupráce se Proficio zaměří na repositioning brandu Bezrealitky a pomůže tak značce k získání vyššího tržního podílu na poli prodejů a pronájmů nemovitostí.

V Bezrealitky jsme letos prošli velkou transformací a kromě jiného se stali součástí miliardové realitní skupiny European Housing Services. V rámci našeho růstu a významného rozšiřování služeb i kompetencí potřebujeme silného strategického partnera, který nám pomůže s komunikací na všech frontách a repositioningem portálu Bezrealitky, který už tedy není jenom o inzerci. Specialisté z Proficio se do toho pustili s plným nasazením a my po prvních 2 měsících spolupráce můžeme říct, že se jednalo o dobrou volbu agentury,“ říká Barbora Gschwengová, Marketing Manager Bezrealitky CZ & SK.

„Navázání spolupráce s Bezrealitky mi dělá velkou radost. Bezrealitky má jasnou vizi a cíle, které chce v následujících letech naplnit a my si moc vážíme, že nám tento úkol svěřili a musím říct, že se je na co těšit!“ Dodává Lukáš Cikánek, Digital Strategy Director, Proficio.

Nové partnerství i akcelerující růst společnosti samotné představují pro Proficio validaci z řad klientů i zaměstnanců. Agentuře je tímto umožněno ještě více upevnit svou pozici jako konzultačního strategického experta na českém trhu a přiblížit se svému letošnímu cílovému obratu přes 100 milionů.

O Proficiu:

Proficio vzniklo v roce 2013, jeho zakladatelem a CEO je Petr Halík. Tato strategická konzultační společnost patří mezi 16 klíčových agentur Googlu. V roce 2020 se Proficio navíc rozrostlo o webové studio Porta Design a stalo se tak specifickým svou komplexní nabídkou služeb. Na základě tohoto propojení Proficio pro klienty zajišťuje full service v rámci marketingové komunikace napříč všemi mediatypy, a to včetně kreativní produkce a Business Intelligence – pokročilé vizualizace dat, jež je spojená s řízením zdrojů. Dceřiná společnost Porta Design zase poskytuje služby v oblasti tvorby webů a UX. Mezi klienty konzultační společnosti se řadí například Unicef, Bauhaus, Deichmann, Velux, Student Agency, Sanitino, Sportega, Ytong či Pneuboss a další.Více informací na: www.proficio.cz