Novou manažerkou marketingu ve společnosti Bankovní identita je Leila Goulliová

Praha 25. srpna 2021 Novou manažerkou marketingu a PR ve společnosti Bankovní identita se od srpna letošního roku stala Leila Goulliová. Ve funkci nahradila Moniku Otradovcovou.

Leila Goulliová naposledy působila jako výkonná ředitelka útvaru pro design, komunikaci a marketing v ČSOB. Ve skupině ČSOB působila v různých vedoucích pozicích celkem 13 let. Předtím pracovala v Newton Group jako daňový a účetní specialista pro investiční fondy. Je absolventkou Vysoké školy ekonomické, Fakulty financí a účetnictví. 

“Poslední rok názorně prokázal výhody digitalizace, kterou bankovní identita posouvá na ještě vyšší úroveň. Klientům umožňuje využívat přihlašování do internetového bankovnictví i pro vstupy ke službám státu a firem, tedy jednoduše používat vše, co potřebujeme a máme. Firmám BankID zefektivní procesy a přinese lepší zákaznickou zkušenost i více byznysu,” uvádí Leila Goulliová.

Společnost Bankovní identita pomocí digitální platformy BankID propojuje firmy a instituce s bankami. Pro občany představuje bankovní identita prostředek, s jehož pomocí se mohou bezpečně a jednoduše elektronicky prokázat při používání online služeb státu, třeba na Portálu občana, firem nebo institucí. S bankovní identitou lze i potvrzovat transakce a formuláře vyplněné online nebo podepisovat dokumenty. Používá se stejně, jako funguje přihlašování k internetovému bankovnictví.

Akcionáři společnosti Bankovní identita jsou Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, Equa bank, Fio banka, Komerční banka, mBank, Moneta, Raiffeisenbank a UniCredit Bank.