realme se poprvé dostalo mezi 6 nejprodávanějších značek smartphonů na světě

22. září 2021 – Praha, Česká republika – realme, nejrychleji rostoucí značka smartphonů na světě, pronikla v globálním žebříčku mezi šest největších dodavatelů chytrých telefonů. Ukázala to data od společnosti Counterpoint z období od třetího čtvrtletí 2018 až do druhého čtvrtletí 2021. Mezi šest největších značek se realme dostalo za pouhé tři roky a to je na globální scéně nebývalý výkon. Značka, která začínala v Šen-čenu jako malý výrobce smartphonů, se stala velkým vyzyvatelem největších hráčů a vydobyla si své místo ve světové špičce. 

Na vysoce konkurenční trh, na který je velmi obtížné vstoupit a ještě těžší uspokojit spotřebitele, přišel Sky zakladatel a CEO realme s jasně definovaným cílem: motivovat mladou generací mobilních uživatelů, sdílet její sny a společně se odrazit do vzrušující budoucnosti. Neznámá značka brzy překonala veškerá očekávání expertů i zákazníků, expandovala na více než 61 trhů po celém světě a dostala se mezi 5 nejlepších značek na 18 z nich. Nejúspěšnější bylo realme ve druhém čtvrtletí letošního roku na Filipínách a v Bangladéši, v Česku se ve stejném období dostalo stejně jako třeba v Indii a v Rusku na čtvrté místo. Celkově bylo realme podle objemu dodávek v Evropě páté. Další významný mezník zaznamenalo realme v srpnu. Podle údajů výzkumné firmy Strategy Analytics se stalo značkou, která pokořila nejrychleji v historii hranici 100 milionů dodaných smartphonů na globální trh.

Tento fenomenální úspěch nenastal přes noc. realme jako mladá značka musela v obchodní strategii od samého začátku riskovat. Od samého počátku vsadila na globalizaci. Snažila se co nejpečlivěji naslouchat spotřebitelům a balit špičkové a pokročilé technologie do nápaditě navržených a uživatelský přívětivých výrobků. Díky tomu se realme podařilo oslovit mladé publikum, které se stalo vášnivým příznivcem značky.

Z malého hráče se stal globální vyzyvatel. realme udržuje rychlý růst v jihovýchodní Asii, Indii, střední Asii a na středním východě Afriky a silný růst zaznamenalo také v Latinské Americe a v Evropě, kde mohutně investovalo, aby naplnilo svůj potenciál na těchto trzích. 

Velký důraz realme klade na produkty s podporou 5G. Jejich podíl na dodávkách stoupl z 8,8 % v prvním kvartálu na 15,9 % ve druhém kvartálu. Tím se podle údajů Counterpoint Market Monitor Service dostala na třetí příčku. Sky uvedl, že dalším cílem společnosti realme je „stomilionový double“ – dodání dalších 100 milionů telefonů na globální trh do konce roku 2022 a dosažení stejného milníku v kalendářním roce 2023.

realme teď chce optimalizovat produktové řady a prohloubit svou technologickou nabídku. Klíčovým prvkem nové strategie se stanou modely z rodiny realme GT, která se stane jedinou prémiovou řadou značky s vlajkovými loděmi využívajícími prvotřídní technologie. S jejich pomocí plánuje realme proniknout mezi významné hráče v nejvyšším segmentu výrobků.

O značce  realme  

realme je značka, která se specializuje na poskytování kvalitních technologických produktů a služeb pod inspirativním heslem Dare-to-Leap. Produkty realme chtějí povzbudit mladé lidí ke ‘Skoku vpřed’ ve využívání nejnovějších technologií a designu. 

Podle studie Counterpoint je realme nejrychleji rostoucí značkou smartphonů na světě. Důvodem je objem 42 milionů zásilek v roce 2020 a meziroční růst o 65 %. Žádná jiná značka v předchozích dvou letech o více než 50 % nevyrostla. Globálně tak realme zaujalo sedmé místo a dál pokračuje v pronásledování zavedených výrobců chytrých telefonů. realme působí již na 61 trzích po celém světě včetně Číny, jihovýchodní Asie, jižní Asie, Evropy, Ruska, Austrálie, Středního východu a Afriky a má globální základnu s více než 50 miliony uživatelů.