Amway Europe daruje 1 milion eur na podporu lidí v nouzi po pandemii

Společnost Amway, jednička v oblasti přímého prodeje na světě, pokračuje ve svém závazku pomáhat lidem žít lepší život prostřednictvím kampaně „Společně to zvládneme“.

Praha, 29. září 2021 – Vlastníci podnikání Amway, zákazníci a zaměstnanci se opět spojili a v rámci kampaně „Společně to zvládneme“ úspěšně vybrali 500 000 eur. Kampaň měla v lidech podpořit myšlenku „Chraňte sebe i své nejbližší a pomozte komunitám“. Veškerý zisk z prodeje obličejových roušek společnost Amway věnuje humanitárním organizacím působícím v Evropě a k tomu ještě přispěje stejnou částku z vlastních zdrojů. Dohromady tak společnost daruje 1 milion eur na pomoc potřebným. Českému Červenému kříži putuje více než 400 000 Kč.

„V Amway jdeme daleko za hranice tradičního byznysu, kdy chceme naplnit naše vize a hodnoty jako například pomáhat lidem žít lépe,“ říká Melodie Nakhle, generální ředitelka Amway pro Evropu, jižní Afriku, Austrálii a Nový Zéland. V pandemii společnost uvedla na trh speciální jednorázové třívrstvé obličejové masky, které filtrují bakterie s 98% účinností. 

„Dosáhli jsme globálně stanoveného cíle tím, že jsme podpořili lidi, aby žili za daných okolností co nejzdravěji. V souladu s našimi hodnotami vyzýváme všechny naše prodejce a zaměstnance, aby podporovali dobročinné organizace a instituce, jejichž činnost má silný dopad na lokální komunity,“ vysvětluje Melodie Nakhle.  

Vybraný 1 milion eur bude věnován lokálním dobročinným organizacím napříč Evropou. V České republice putuje příspěvek v celkové výši 402 073,32 Kč Českému Červenému kříži, který působí v oblasti humanitární, sociální a zdravotní pomoci všem, kteří pomoc potřebují. 

Kampaň zaměřená na humanitární pomoc s názvem „Společně to zvládneme“ odstartovala v roce 2020. Nejprve společnost Amway darovala 135 000 EUR získaných prostřednictvím finančním příspěvků skrze webové stránky. S tímto dalším finančním darem v celkové hodnotě 1 milion eur tak pokračuje v plnění svých závazků pomáhat lidem žít lepší život a v podpoře lokálních komunit, které pomoc v nelehkých chvílích potřebují. 

O Amway:

Společnost Amway, která celosvětově v minulém roce dosáhla obratu 8,5 miliard dolarů, je podle Direct Selling News, Global 100 světovou jedničkou mezi organizacemi přímého prodeje. Společnost byla založena ve Spojených státech
v roce 1959 a od té doby nabízí produkty pro spotřebitele i podnikatelské příležitosti, a to díky síti téměř 1 milionu reprezentantů působících ve více než 100 zemích světa. Mezi klíčové značky společnosti Amway patří NUTRILITETM, světová jednička v prodeji vitaminů a doplňků stravy, dále také ARTISTRYTM, prémiová kosmetická značka zahrnující skincare i dekorativní kosmetiku, AMWAY HOMETM, kompletní řada produktů do domácnosti a eSpringTM, celosvětově nejprodávanější systém na úpravu pitné vody.