Kaufland je na TikToku. Ve spolupráci se Story TLRS osloví mladé zákazníky

Praha, 8. října 2021 – Pražská kreativní agentura Story TLRS spojila síly s obchodním řetězcem Kaufland a na základě vyhraného tendru zahájila pro značku tvorbu obsahu na sociální síti TikTok. Cílem je zaujmout mladou generaci autentickým obsahem. Ten bude vznikat přímo ve spolupráci s content creatory, kteří na TikToku již působí.


Sociální síť TikTok je v současnosti nejrychleji rostoucí sítí mezi českými uživateli. Jen za poslední rok počet jejích uživatelů vzrostl o 5 % a jedná se o jedničku mezi mladými uživateli do 30 let. Dosud na českém TikToku působí jen několik značek. Brandy i marketingové agentury si teprve hledají cestu, jak na této síti vytvářet poutavý content, který zaujme. 

„Oproti jiným sítím je TikTok hodně neformální. Obsah musí záměrně vypadat trochu nekvalitně, aby byl autentický a uvěřitelný. Brand si ze sebe musí umět udělat srandu, musí být syrovější. Uživatelé TikToku navíc nejsou zvyklí na to, že by běžně naráželi i na neosobní profily, jako tomu je na Facebooku a Instagramu. Pro značky je tak mnohem těžší se v tomto prostředí prosadit,“ vysvětluje Jiří Markvart, Content Director ze Story TLRS. 

Cílem spolupráce je omladit komunikaci Kauflandu a dostat brand i mezi publikum, které se s ní dosud nesetkávalo. Na rozjezd komunikace plánují Kaufland a Story TLRS publikovat vedle kampaní jedno video týdně. Obsah bude tvořen přímo s aktivními uživateli TikToku, kteří mají přehled v neustále se vyvíjejícím prostředí této sítě.

„TikTok je nejrychleji roustoucí platforma z pohledu stráveného času, tak i počtem lidí. I proto jsme se rozhodli najít partnera, který nám s prezencí a obsahem na TikToku pomůže. Díky tomu můžeme být mezi českými TikTokery jako jedni z prvních,“ komentuje Petr Hoffmann, Head of Digital, Kaufland. 

„Za každou takovou spolupráci jsme rádi. Roste počet lidí, ke kterým se značky přes zaběhlé sítě, jako jsou Facebook nebo Instagram, dostávají jen velice těžko. Proto vítáme každého klienta, který se nebojí pojmout své působení na sociálních sítích trochu netradičně a zkoušet nové formáty i platformy,“ doplňuje Adéla Marešová, CEO Story TLRS.

Web a sociální sítě:
oficiální web / https://www.kaufland.cz 
Facebook / www.facebook.com/
Instagram / www.instagram.com/
LinkedIn / www.linkedin.com/company/
TikTok / https://www.tiktok.com/@kauflandcesko/ 

O společnosti Story TLRS:

Kreativní digitální agentura Story TLRS je na trhu přes 6 let. Nabízí klientům z oblasti FMCG, financí, startupů a realit své služby v oblasti sociálních sítí a kreativy. Mezi klienty patří například Henkel, Karlovarské minerální vody, Nestlé či mBank.

O značce Kaufland: 
Kaufland je obchodní značka řetězce německých supermarketů, hypermarketů a obchodních domů provozovaných mimo Německa i na území Česka, Slovenska, Polska, Chorvatska, Bulharska, Rumunska a Moldavska společností Lidl & Schwarz-Gruppe, ke které patří dále Lidl Stiftung & Co.