Proficio nově spolupracuje s Autosalonem Klokočka Centrum a.s.

Marketingová konzultační společnost Proficio, jedna z nejrychleji rostoucích technologických firem ve střední Evropě, rozšiřuje své klientské portfolio, a to novou spoluprací s Autosalonem Klokočka Centrum a.s. V České republice se jedná o jednoho z největších autorizovaných prodejců vozů Volkswagen, Audi, ŠKODA a Kia či motocyklů Honda. Společnost Proficio tak úspěšně pokračuje v navazování nových partnerství. V první polovině roku 2021 například rozšířila řady svých klientů o pojišťovnu Direct, platební instituci Roger či platformu Bezrealitky. V roce 2022 plánuje i nadále navazovat další spolupráce.

Proficio bude pro Autosalon Klokočka zajišťovat aktivity výkonnostního marketingu, v rámci kterých společnost připraví komunikační plán se zapojením jednotlivých kanálů a predikcí výsledků na míru, a to pro veškeré služby, jež autosalon poskytuje. Jednat se bude například o nárazové kampaně týkající se i HR. Svou nabídku následně doplní i o servis zaměřený na reporting dat. Proficio tak zabezpečí měření a analytiku napříč všemi webovými stránkami autosalonu. Firma tuto aktivitu následně doprovodí i o přípravu dashboardu online reportingu, a to včetně zastřešujícího tzv. Master dashboardu. Ten autosalonu umožní dohledat míru výkonnosti u všech svých aktivit, a to akumulovaně na jednom místě. Maximální výkonnost při exekuci veškerých těchto aktivit Proficio dosahuje skrze zcela specifický přístup ke každé z poskytovaných služeb.

Autosalon Klokočka je česká firma s dlouholetou tradicí, která je již řádně etablovaná na trhu. Máme radost, že si pro spolupráci vybrala právě nás. Můžeme jí tak pomoci k dalším budoucím úspěchům a zajistit ještě lepší zákaznickou zkušenost,“ dodává Lukáš Cikánek, Communication Strategy Director, Proficio. 

„Již v začátku spolupráce nám bylo jasné, že je Proficio skvělý partner pro digitalizaci marketingových aktivit v našich firmách. Velmi oceňuji zejména flexibilitu a vstřícnost v komunikaci a precizní přístup k dílčím projektům, které spolu řešíme. Těšíme se na výsledky, která nám spolupráce v roce 2022 přinese.“ říká Sandra Arbesová, Vedoucí marketingu a komunikace, Autosalon Klokočka Centrum a. s.

Autosalon Klokočka vznikl v roce 1988 a je nyní tvořen již sedmi společnostmi. Působení přes třicet let na trhu z něj dělá experta na poli prodeje ojetých a zánovních vozů. Firma patří mezi největší autorizované prodejce a servisy vozů Volkswagen, Audi, ŠKODA a Kia i motocyklů Honda v České republice. Společnost se navíc nezaměřuje pouze na prodej vozů a motocyklů, ale také na jejich servis i finanční služby, a to včetně pronájmu kancelářských prostor ve svém areálu.

O Proficiu:

Strategická agentura Proficio vznikla v roce 2013, jejím zakladatelem a CEO je Petr Halík. Proficio patří mezi 16 klíčových agentur Googlu a je nejen certifikovaná Sklik agentura, ale také specialistou na Zboží.cz a Heureku. Získala i prestižní status Facebook Marketing Partner a v neposlední řadě patří mezi partnery Bidding Fox. Společnost je specifická svou komplexní nabídkou služeb. V roce 2020 se Proficio sloučilo s webovým studiem Porta Design. Proficio tak v tandemu zajišťuje full service – od UX a výkonnostních kampaní přes SEO až po správu sociálních sítí či videoprodukci. Mezi klienty agentury patří například VELUX, Sanitino, Ytong, SportObchod, Student Agency, Deichmann, Pneuboss nebo Konica Minolta.Více informací na: www.proficio.cz