Neomezený výkon a vše potřebné pro tvůrce her, ať už pracují odkudkoli. Revolgy vytvořilo herní studio v cloudu

Společnost Revolgy, která je předním poskytovatelem cloudových služeb u nás i v zahraničí, přináší nové cloudové řešení pro herní vývojáře a 3D designéry. To se rázem stalo jako první v regionu partnerem iniciativy AWS for Games od Amazon Web Services (AWS). Nové cloudové řešení od Revolgy umožňuje herním studiím efektivně a zároveň bezpečně tvořit a zavádět nové nástroje, které pro svou  práci potřebují, a to nehledě na to, kde zrovna jsou a který počítač mají k dispozici.

Tvůrčí týmy herních a animačních studií bývají častokrát rozmístěny klidně i po celém světě. Nástroje, které takové studio pro svou práci potřebuje, se tak dostávají spíše do roviny služeb nežli jednorázově zakoupených produktů, počítačů nebo fyzických kanceláří.  V reakci na tento vývoj společnost Revolgy v cloudu spustila virtuální herní studio „The Game Changer“, které umožňuje herním tvůrcům po celém světě získat výkonné grafické pracoviště provozované v naprosto bezpečném a funkčním prostředí. 

The Game Changer přináší řešení nejzásadnějších problémů, se kterými se herní studia potýkala, pokud si najímala týmy a talenty, kteří se zrovna nenacházeli na společném pracovišti. Virtuální herní studio, bezpečně umístěné v cloudu, pomáhá studiím dopřát svým tvůrcům výpočetní výkon, nástroje a soubory, které potřebují, bez ohledu na to, kde se zrovna nacházejí, a zároveň nemít obavu z úniku cenných dat a hackerských útoků.

„Změnil jsem náš přístup k výdajům z CAPEX na OPEX. Už nemusím dál investovat do technologií. Cloudové zdroje se stávají provozním nákladem, a protože Game Changer Revolgy poskytuje jako manažovanou službu, nepotřebuji žádné IT oddělení, což mi výrazně usnadňuje život,“ říká David Toušek, zakladatel animačního studia  3Bohemians.

3Bohemians je animační produkční společnost, která poskytuje špičkové služby v oblasti animace postav pro jakýkoliv typ digitálních produktů, herních filmů, televizních reklam, krátkých video kampaní, televizních seriálů, celovečerních filmů a dalších formátů. Studio 3Bohemians také provozuje školu animace s názvem ANOMALIA. Využití cloudu umožňuje různě distribuovaným týmům přístup k pracovním nástrojům tzv. na klik.

„Když chcete pracovat s těmi největšími talenty, tak je vám jedno, kde se zrovna nacházejí. Naším cílem je zaměstnávat špičkové animátory. Nutit je přejíždět z místa na místo, kde by pracovali společně kvůli jedinému projektu, nepřipadalo v úvahu,“ říká David Toušek, zakladatel studia 3Bohemians. Ta se o své zkušenosti s Virtual Game Studiem podělila v podrobné případové studii.

Virtuální herní studio je nabité neomezeným výpočetním výkonem, jež cloud ze své podstaty umožňuje. Systém pomáhá tvůrcům a designérům rychleji vytvářet a následně dodávat výsledky své práce po celém světě. „Můžete renderovat 1000 minut na jednom stroji nebo jednu minutu na tisíci strojích. Cloud to umožňuje lusknutím prstu. Díky tomu je práce digitálních tvůrců naprosto plynulá a celistvá,“ dodává Jan Sechovec, VP of Product Revolgy.

Řešení poskytuje ucelenou infrastrukturu včetně nezbytných integrací (například s  Autodesk, Unreal, Unity, Perforce a další), která studiím umožňují vytvořit další velký herní hit – bez ohledu na počet členů vývojářského týmu nebo místo, kde se zrovna nacházejí. Virtual Game Studio také disponuje hotovými šablonami grafických pracovišť, které obsahují předpřipravenou šablonu se zdrojovým kódem, nástroji a herními enginy. Celé řešení je pak nakonfigurováno a připraveno k použití během pouhých několika hodin. Zároveň je Studio provozováno Revolgy jako manažovaná služba. To výrazně podporuje rychlost vývoje nových herních trháků či filmů.

Revolgy je se svým Game Changerem partnerem nové iniciativy AWS for Games

„Při poskytování cloudového řešení pro vývoj her se Revolgy úžasně orientuje směrem na potřeby zákazníka. Vývojáři mají jasné požadavky na preferované nástroje a požadavky na samotný proces vývoje. Tým Revolgy dokáže navrhnout, otestovat a implementovat škálovatelná řešení na míru, které zákazníci AWS potřebují k dosažení svých cílů,“ doplňuje Andy Payne, WW Solutions Lead, Game Production in the Cloud, AWS Game Tech.

Revolgy se stalo se svým cloudovým řešením pro herní vývojáře a studia součástí iniciativy AWS for Games. Ta zahrnuje služby a řešení AWS a jejich partnerů, které jsou vytvořené speciálně pro zákazníky z oblasti her. Cílem iniciativy je usnadnit vývojářům a vydavatelům her výběr správných nástrojů a partnerů pro tvorbu, provoz a rozvoj jejich her. Zákazníkům, kteří se chtějí zaměřit na implementaci specifických řešení, umí AWS for Games doporučit specializovaného odborníka.

„Týmu Revolgy si za jeho tvrdou práci v herním průmyslu opravdu vážím. Jejich nasazení a nadšení při práci v EMEA regionu pomohlo týmu EMEA Game Tech včas vyřešit všechny možné složité problémy. Tým Revolgy přináší další evoluci vývoje her v cloudu prostřednictvím virtuálních studií, která umožňují vývojářům efektivněji využívat služby AWS a zrychlit také dobu uvedení na trh. Tento produkt a celá jeho architektura může významně ovlivnit či dokonce úplně změnit potřeby našich zákazníků a obecně herního průmyslu,” dodává na závěr Anthony Mulhall, Snr. Account Manager pro Velkou Británii/Irsko, AWS Game Tech.

O Revolgy

Revolgy je dnes s obratem přes 650 milionů a každoročně výrazným růstem jednou z nejúspěšnějších českých firem na poli digitální transformace a cloudových řešení. Revolgy operuje v regionu střední a východní Evropy, Pobaltí a regionu DACH. Společnost pomohla více než 2000 firmám po celém světě na jejich cestě do cloudu. Mezi její největší klienty patří estonský Bolt, Heureka, Jablotron, SemRush nebo AdCash. Revolgy se stalo vůbec prvním Google Cloud Premier Partner u nás. Je také Amazon Web Services Partner. 

S interním týmem více jak 80 zaměstnanců se stará o klidný spánek svých klientů už více než 25 let.
www.revolgy.com
www.revolgy.com/virtual-game-studio