Milovníci aut se mají nač těšit. Časopis Svět motorů z mediálního domu Czech News Center pro ně na nejbližší tři víkendy připravil velké testovací jízdy v Praze, Brně a Plzni. Jízdy Světa motorů startují již tento víkend 12. a 13. září v Praze u OC Letňany.
Kvůli ochromení české společnosti proticovidovými opatřeními letos Svět motorů nemohl v Praze na sklonku prázdnin uspořádat tradiční výstavu Auta na náplavce. To však neznamená, že by na své čtenáře zanevřel. Jako malou náhradu pro ně připravil zajímavé testovací jízdy. „Naši čtenáři nám hodně psali, že jim Náplavka chybí. A jejich spokojenost je u nás vždy na prvním místě. I proto se snažíme je v těžkých dobách aspoň tímto způsobem potěšit,“ doplňuje Zbyšek Pechr, šéfredaktor newsroomu auto-moto titulů.
V sobotu a v neděli 12. a 13. září vše začne na parkovišti u OC Letňany v Praze. Jedenáct automobilek tu bude vystavovat na padesát svých novinek na čtyřech kolech a většina aut bude připravena i na testovací jízdy v okolí centra. Vše doplní ještě program pro děti a také soutěž v parkování o hodnotné ceny. Chybět nebudou ani experti z redakce, např. v sobotu 12. září dopoledne zpestří program přednáška Martina Vaculíka, zástupce šéfredaktora Světa motorů a zároveň jednoho z nejuznávanějších motoristických novinářů v Česku.
V sobotu se začíná v 10 hodin a končí v 18.00, v neděli je start stejný a akce skončí v 17.00. Návštěvníci se mohou těšit třeba na vozy automobilky Volkswagen, která během Jízdy Světa motorů v české premiéře poprvé ukáže novou generaci užitkového vozu Caddy a také elektromobil ID3. Renault předvede mimo jiné nový Captur, Kia zase celou nabídku svých elektromobilů a hybridů. Pozornost přitáhnou i Suzuki Vitara, Opel Corsa, Hyundai Ioniq nebo Dacia Duster.
Ve dnech 19. a 20. září jízdy proběhnou ve stejném čase na parkovišti u OC Olympia v Brně a 26. a 27. září u obchodního centra Olympia v Plzni.
Jako na ostatních akcích Světa motorů je i tentokrát pro návštěvníky vše zdarma.
CZECH NEWS CENTER a. s. je lídrem na českém mediálním trhu, který prostřednictvím svých produktů oslovuje miliony čtenářů tisku a návštěvníků internetu. Stovky tisíc dalších uživatelů využívají ostatní digitální produkty, služby a aplikace CNC.