Foodpanda, globálně nejúspěšnější služba na rozvoz jídla, vstoupila už i na Slovensko

18. listopadu 2013, Praha: Foodpanda, nejrychleji rostoucí služba na rozvoz jídla na světě, která úspěšně funguje již od srpna v České republice, spustila svou službu u sousedů na Slovensku. Zákazník si jednoduše vybere restauraci a své oblíbené jídlo prostřednictvím webové stránky a Foodpanda už se postará o to, aby jídlo bylo doručeno k němu domů či do kanceláře. Služba je zatím dostupná v Bratislavě, kde nabízí výběr z více jak 60 oblíbených restaurací, jako jsou například Sushi Time, FreshGarden, Pizza Pazza a další. Foodpanda se chystá postupně expandovat i do jiných slovenských měst. (TZ)

„Jako Slovák mám obrovskou radost, že mohu být se svým lokálním týmem u vstupu této globální značky na Slovensko. Věřím, že si Slováci Foodpandu oblíbí díky pohodlí a jednoduchosti, kterou jim služba přináší. Je to velmi inovativní a efektivní způsob, jak si zjednodušit život“ vysvětluje Peter Varga, ředitel společnosti Foodpanda pro Českou a Slovenskou republiku.

„Foodpanda je celosvětově uznávanou společnost v oblasti donášky jídla. Jsme proto velmi rádi, že můžeme přinést naše služby už i na Slovensko. V každé zemi nabízíme výběr ze všech místních restaurací v rámci jedné platformy, což umožní zákazníkům vybírat si prostřednictvím pár kliků z největší nabídky jídel. Už nyní působíme ve více jak 31 zemích světa a ve většině případů jsme též lídrem na trhu. Úspěch a vývoj ve službách pro naše zákazníky, kterého dosahujeme svým úsilím, nás každý den posouvá dál“, dodává Ralf Wenzel, majitel a spoluzakladatel společnosti Foodpanda.

Milujeme jídlo

Ve Foodpandě věříme, že objednávání jídel může být rychlé, bezstarostné a hlavně zábavné. Hoďte za hlavu všechny starosti s vařením a následným uklízením a mějte více času na sebe. Stačí pár kliknutí a můžete mít vybrané jídlo na stole doma, nebo v kanceláři.

Výhody pro restaurace

Marketingové aktivity na globální úrovni zastřešuje základna společnosti sídlící v Berlíně a celkově se o zákazníky stará více jak 550 zaměstnanců.

„Foodpanda nabízí restauracím jedinečný způsob, jak si bezrizikově navýšit svůj zisk díky dodatečným objednávkám, které naše služba přináší. Předpokladem vysoké úspěšnosti je mezinárodní know – how a silné marketingové zázemí“, doplňuje Peter Varga.

„Na základě úspěšné spolupráce restaurace Sushi time s Foodpandou v České republice jsme neváhali využít příležitost, stát se partnerem i na Slovensku“, prozrazuje Tomáš Nagy ze společnosti Sushi Time.

O Foodpandě

Foodpanda je (spolu se svou sesterskou značkou Hellofood) globálním lídrem mezi platformami rozvozu jídel ve 31 zemích světa. Pomáhá restauracím s růstem jejich tržeb prostřednictvím online a mobilních platforem a poskytuje jim stále rozvíjející se technologie a analýzy. Zákazníkům nabízí skupina Foodpanda/Hellofood online objednávku jídla, kde mají k dispozici širokou škálu restaurací, ze kterých si mohou vybírat online nebo prostřednictvím mobilní aplikace, která bude v České Republice k dispozici během několika týdnů po spuštění webové aplikace.

Pro více informací o Foodpandě v České republice, navštivte http://www.foodpanda.cz. Na Facebooku  najdete Foodpandu zde  a na Twitteru zde.