Nadace Terezy Maxové dětem pořádá jubilejní, desátý ročník prestižní charitativní módní přehlídky, jejímž partnerem je mediální skupina MAFRA. Během spolupráce podpořila už několik konkrétních aktivit nadace, a to jak finančně, tak redakčně. Přispěla 2,2 miliony korun a mezi projekty, které nadaci podporují, patří například tradiční Jarmark OnaDnes.cz, Nákupy Ona Dnes nebo on-line aukce. (TZ)
„Chtěla bych opravdu moc poděkovat. Před lety nás spojila upřímná snaha pomoci konkrétně tam, kde pomoc a naděje mnohdy chybějí, a já si moc vážím, že se tato spolupráce prohlubuje a nadále trvá,“ říká zakladatelka a patronka nadace Tereza Maxová.
„Nadace Terezy Maxové dětem a korporátní Nadace Agrofert jsou hlavní nadační partneři, které mediální skupina MAFRA oficiálně podporuje. Uvědomujeme si, že pomáhat potřebným je samozřejmé, což Tereza Maxová a její tým dokazují už mnoho let. Vážíme si naší spolupráce a nadaci přejeme do dalších let především hodně šťastných dětských srdcí,“ říká ředitelka Public affairs pro Česko a Slovensko Miloslava Nováková.
MAFRA se stala mediálním partnerem charitativní módní přehlídky Fashion For Kids, kterou už desátý rok pořádá Nadace Terezy Maxové dětem. V rámci letošní spolupráce poskytne patronka nadace a top modelka Tereza Maxová on-line rozhovor na portále iDNES.cz. Exkluzivní rozhovor s Terezou Maxovou se uskuteční dnes, 27. 11. 2014, od 12 hodin na adrese onadnes.cz/nadacetmd.
„Čtenáři a čtenářky se mohou patronky nadace třicet minut ptát přes webový formulář, který bude zveřejněn v rámci on-line rozhovoru,“ upřesnila šéfredaktorka magazínu OnaDnes.cz Pavla Matějů.