Profesionální direct marketingové služby jsou nyní dostupné i živnostníkům a malým firmám (TZ)
Praha xx. listopadu 2015 – Společnost ČP Cloud, provozující služby odesílání tištěných dopisů přes internet, nabízí firmám, podnikatelům i občanům novou službu rozesílání hromadné pošty z pohodlí kanceláře nebo domova. K odesílání velkého množství tištěných dopisů stačí pouze počítač s připojením na internet. Všechno ostatně zařídí ČP Cloud ve exkluzivní spolupráci s Českou poštou. Stovky i desetitisíce dopisů je možné odeslat na pár kliknutí během několika minut. Aplikace tak zpřístupňuje profesionální nástroje direct marketingu i malým firmám a živnostníkům, kteří dříve trávili večery tiskem dopisů a jejich vkládáním do obálek nebo platili drahé služby direct marketingových agentur. Služba je dostupná na www.cpcloud.cz bez nutnosti instalace a písemných smluv a díky automatizaci zjednodušuje a zlevňuje celý proces odesílání dopisů až o desítky tisíc korun ročně. Cena poštovného za obyčejný dopis je 9 Kč. Kompletní cena jednoho obyčejného dopisu začíná již na 11,90 Kč vč. papírů, obálek, tisku, kompletování, poštovného, sledování i jeho archivace na cloudu (vzdáleném úložišti).
Profesionální aplikace ČP Cloud na odesílání firemní i domácí pošty přes internet je svým rozsahem unikátní službou na našem trhu. „ČP Cloud může využívat naprosto každý. Je to ideální nástroj, například pro živnostníky, kteří nemají kancelář ani zaměstnance, nebo menší firmy, pro které jsou služby direct marketingových agentur finančně nedostupné. Dopis odešlou z počítače na tolik adres, kolik potřebují – je jedno, jestli jen na deset či několik desítek tisíc. Firmy nemusí nic tisknout ani archivovat. Vše za ně uděláme,“ vysvětlil Daniel Bartek, generální ředitel společnosti ČP Cloud. I v dnešní době neustálé elektronizace má tištěný dopis svoji roli a hodnotu. Z důvodu častého zneužívání e-mailových adres (spamu) i samotné nehmotné podoby komunikace zaručuje tištěný dopis daleko větší pozornost adresáta než e-mail. „Ignorovat papírový dopis není snadné. E-mail smažete jedním tlačítkem. Dopis musíte rozbalit, roztrhat a vyhodit do koše,“ dodal v nadsázce Daniel Bartek.
Tisíce odeslaných dopisů na jedno kliknutí
Společnost ČP Cloud ve sdružení s Českou poštou provozuje na adrese www.cpcloud.cz on-line službu, která umožňuje odesílat papírové dopisy z počítače podobně jako e-mail. Prostřednictvím služby chytré hromadné korespondence uživatel nahraje do aplikace řadu pdf dokumentů a označí, kde se na nich nalézá adresa. Aplikace si sama tyto adresy z pdf přečte, „vytěží“ a zkontroluje v databázi adres ČR jejich platnost a vytvoří z nich nový adresář. Poté si klient zvolí formát tisku a typ dopisu (obyčejný, doporučený, do vlastních rukou atd.) a ČP Cloud dopisy vytiskne, zkompletuje, vloží do obálek a pošle na uvedené adresy. Všechny odeslané dopisy jsou poté bezpečně archivovány a klient vidí (u doporučených zásilek) také informace o jejich doručení nebo nedoručení včetně důvodu.
Nástroj, který usnadní firmám práci i zvýší jejich obrat
Služba hromadného rozesílání tištěných dopisů může živnostníkům i firmám ulehčit práci v případě rozesílání vyúčtování či faktur, pomoci jim najít zákazníky prostřednictvím nabídek, pozvat jednoduše obchodní partnery na večírek, spolehlivě odeslat oznámení o změně adresy nebo za pár minut odeslat vánoční přání na všechny kontakty.
Příklad využití služby ČP Cloud pro živnostníky
Blíží se topná sezona a každému komínu se musí dostat pravidelné údržby. Proto se kominík, budeme mu říkat Matěj, rozhodl upozornit své zákazníky o blížící se povinnosti, kterou musí každý majitel domu s komínem splnit. Filip vlastní počítač a připojení k internetu, ale nevlastní tiskárnu a nemá finance ani čas, aby doma na koleni připravil dopisy pro svých 600 zákazníků. Rozhodne se tak hledat na internetu chytré řešení. A zjistí, že jeho problém může vyřešit služba ČP Cloud. Filip sedne v neděli večer k počítači, napíše krátký dopis s upozorněním pro své zákazníky, který nahraje do aplikace. Poté nahraje adresy svých klientů a potvrdí odeslání. Koncem týdne mu již od rána chodí SMSky a lidé volají a domlouvají si termíny. Filip je spokojený a má zase o dostatek práce postaráno. A cena? S porovnáním počtu získaných zakázek zanedbatelná. Za dopisy zaplatil celkem 7 740 Kč a roční pronájem aplikace ho stál 3 999 Kč. Získal však zakázky v hodnotě 300 000 Kč.
Ojedinělá dokladovatelnost obsahu odeslaných dopisů
„Pro službu ČP Cloud je unikátní možnost dokladovat nejen doručení, ale také obsah odeslaných zásilek. To je výhodné například v případě potřeby doložit, co bylo skutečně dopisem odesláno, když se dostane firma s někým do sporu,“ vysvětlil výhody služby ČP Cloud Daniel Bartek a pokračoval: „ČP Cloud umožňuje firmám udržet přehled odeslané pošty v pořádku. Do firem zaměstnanci přichází, ale i z nich odchází. A s tím se mění i kvalita archivu firemní korespondence. V cloudovém úložišti je všechno snadno dostupné, takže v případě dohledávání staré pošty se nemusíte bát, že ji někdo založil tak, že už ji nikdy nikdo nenajde.“
Nabídka pro malé i velké
ČP Cloud nabízí několik režimů pro malé, střední i velké firmy a veřejnost. Registrace je zdarma, platí se za odeslané dopisy. V případě, že firma odesílá více než 10 dopisů měsíčně, vyplatí se jí zvolit některý z paušálů, které snižují cenu za odeslaný dopis až na 11,90 Kč bez DPH, která již zahrnuje náklady na papíry, obálky, tisk, kompletování, poštovné, sledování i archivaci na cloudu. Služba hromadné korespondence je dostupná pro tarify Firma a Profi.
Přehled tarifů
Tarif | Dopis | Podnikatel | Firma | Profi |
Počet dopisů ročně | Ad hoc | do 599 | 600-10 000 | více než 10 000 |
Roční paušál | zdarma | 499 Kč | 3 999 Kč | 19 999 Kč |
Obyčejný dopis vč. obálky, papíru, tisku atd. | 18,90 Kč | 13,90 Kč (z toho poštovné 9 Kč) |
12,90 Kč
(z toho poštovné 9 Kč) |
11,90 Kč
(z toho poštovné 9 Kč) |
Pro zákazníky České pošty, kteří se prokážou Zzákaznickou kartou České pošty č. 1 nebo č. 2, má ČP Cloud navíc připraveny slevové balíky.
Ceny jsou uvedeny bez DPH a zahrnují veškeré služby CP Cloud – služby on-line aplikace, materiál (1 papír A4, obálka C4), barevný tisk (1 str.), kompletaci, poštovné, archivaci a evidenci. Částka za samotné poštovné je osvobozena od DPH. Podrobnosti jsou uvedeny v ceníku na webu www.cpcloud.cz.
Ilustrační fotografie
Ilustrační fotografie k ČP Cloud v tiskové kvalitě jsou zdarma ke stažení zde: http://bit.ly/cpcpictures.
ČP Cloud je česká společnost, která ve sdružení s Českou poštou, s. p., provozuje on-line službu ČP Cloud na adrese www.cpcloud.cz. Služba umožňuje odesílat tištěné dopisy z počítače, vést jejich kompletní archiv a evidenci. Majoritním vlastníkem společnosti je Daniel Bartek, minoritní podíl vlastní RSJ Private Equity.
Daniel Bartek je soukromý podnikatel, odborník na reklamu a filantrop. V roce 1991 založil reklamní agenturu BBK advertising / BBK time, kterou v roce 2000 koupila mezinárodní agentura Ogilvy & Mather. V současné době je generálním ředitelem a majoritním vlastníkem společnosti ČP Cloud, a. s., která umožňuje odesílat papírové dopisy prostřednictvím online aplikace a vést zde přehledně a bezpečně celou poštovní agendu. Bartek se podílel na vzniku Konta BARIÉRY a spoluvlastní Letní shakespearovské slavnosti.
RSJ Private Equity patří do skupiny RSJ. Samosprávný fond kvalifikovaných investorů ve svém portfoliu spravuje investice v nemovitostech, energetice, zemědělství, biotechnologiích i dalších oblastech. Zaměřuje se na klíčová odvětví 21. století – informační technologie, zdravé potraviny, energii z obnovitelných zdrojů či oblast Life Science, aplikovaný výzkum vedoucí ke zkvalitnění a prodloužení lidského života. Více informací je k dispozici na www.rsjpe.com.