Praha 22. listopadu 2016 – Nové parkovací zóny vstoupily do života Pražanů na konci srpna letošního roku. V Praze 5, 6 a následně 8 byl spuštěny rezidenční a smíšené zóny, které provozuje společnost TSK Praha. Správa je založena na centrálním informačním systému a jeho modulech od společnosti Altron, které doplňují další prvky včetně parkovacích automatů a evidenčních vozidel společnosti Eltodo. (TZ)
Společnost Altron jako systémový integrátor vyvinula komplexní systém s návaznými aplikacemi a komponenty pro správu příslušných agend. Příkladem je modul virtuálních platebních hodin připravený ve spolupráci se společností MPLA. Altron také zajišťuje potřebnou kritickou infrastrukturu a její provoz.
Přes centrální informační systém bylo od 24. srpna do začátku listopadu 2016 odbaveno více než 330 000 transakcí, tj. plateb přes jednotlivé automaty nebo virtuální platební hodiny. Přes parkovací automaty bylo uskutečněno 299 459 transakcí, ať už v hotovosti nebo platební kartou, mobilní aplikace pokryla 29 887 požadavků na parkování a 3 304 transakcí bylo provedeno fleetovými kartami CCS. Od spuštění celého systému do pilotního provozu nebyly zaznamenány systémové výpadky, které by uživatelům znemožnily zaparkovat podle nových pravidel.
„Centrální informační systém a další prvky potřebné k rozšíření parkovacích zón, které jsme dodali TSK Praha, prošly náročnou zátěží v rámci pilotního provozu. Velký počet bezchybně odbavených požadavků svědčí o spolehlivosti celého řešení. Nyní se můžeme zaměřit na jeho další rozvoj nejen v Praze, ale i v dalších městech, která mají o parkovací systémy, respektive městskou mobilitu zájem,“ uvedl Zbyněk Juřena, ředitel divize IT ve společnosti Altron.
Optimalizace a podpora městské mobility patří mezi důležité součásti činnosti společnosti Altron. Spojení datových center, automatizace, zpracování velkých objemů dat a prvků IoT umožní nabízet moderní služby městům a jejich obyvatelům.
O skupině Altron
Společnost Altron působí na českém trhu od roku 1991. Původní portfolio zaměřené na prodej a servis záložních zdrojů a výstavbu datových center bylo v průběhu doby postupně rozšiřováno spolu s expanzí společnosti na další evropské i mimoevropské trhy a v současnosti má společnost ucelenou nabídku služeb a řešení v oblasti infrastruktury datových center včetně mobilních DC, mikrodatových center, konzultačních služeb a komplexní správy datových center. Díky více než 2 000 instalacím datových center s rozlohou přes 700 000 m2 ve dvaceti zemích světa a profesionálnímu týmu 250 kvalifikovaných a plně certifikovaných profesionálů je Altron, spolehlivým partnerem firemních zákazníků od telekomunikací, přes výrobu a služby až po instituce veřejné správy.
Altron také poskytuje zákazníkům profesionální ICT řešení a služby jako jsou systémová integrace, cloudová řešení, firemní mobilita, vývoj aplikací na zakázku, implementaci a provoz podnikového softwaru a byznys aplikací včetně moderních řešení z oblasti Internetu věcí, infrastruktury pro chytrá města a zpracování velkých objemů dat.
Altron je také aktivní v rámci společenské odpovědnosti a je držitelem řady standardů a certifikací jako je ISO 14001:2004, ISO 20000: 2005, ISO 27001:2005, ISO 18001:2007 a ISO 9001:2008. Společnost je členem organizací U. S. Green Building Council a disponuje odborníky s mezinárodními certifikacemi, jako jsou Uptime Institute Accredited Tier Designer a Specialist.
Více informací o nabídce služeb a řešení na www.altron.net.
Sledujte nás na Twitteru: @Altron_Group