Digitální agentura AITOM, specialista na tvorbu komplexních internetových řešení, spustila web pro americkou společnost 1st SOS, která zajišťuje rekruting zaměstnanců do velkých hotelových komplexů na Floridě. Jedná se o první projekt AITOMu v USA. Spolupráce s 1st SOS je pro agenturu vstupenkou na americký trh. Další projekty pro klienty z USA začne agentura vyvíjet už v dalších měsících roku 2017.
AITOM pro 1st SOS v první fázi zpracoval rozsáhlou vstupní studii. Na jejím základě pak navrhl grafiku a zajišťoval vývoj celého webu. V současnosti AITOM jedná také o implementaci e-learningu, který by zefektivnil vzdělávání nových zaměstnanců. První setkání s e-learningem bude mít potenciální zaměstnanec již před prvním pohovorem, tedy e-learning nejprve zjistí relevanci uchazeče, následně v dalším kroku e-learning zajistí zaškolení do interních procesů firmy 1st SOS a ve třetím kroku bude e-learning zaměstnance školit pro potřeby konkrétního hotelu.
Web a případně také e-learning lze spravovat z jednoho redakčního rozhraní AitomCMS A5, nový systém by tak měl ušetřit náklady na získávání a zaškolování zaměstnanců i administrativu spojenou se správou webu.
Od spolupráce si agentura slibuje snadnější přístup na trh v USA. Úspěch na americkém trhu totiž podmiňují především dva faktory: zajímavý produkt a místní doporučení. „Podle našich zkušeností z jednání přímo na Floridě se bez americké reference uspět takřka nedá,“ říká Daniel Musil, konzultant online řešení z AITOMu.
Spojené státy jsou specifické právě svými geografickými rozdíly, na něž se váže úroveň technologie i společnosti. “Největší rozdíly lze pozorovat na vyšší IT gramotnosti západního pobřeží oproti východnímu. Místní samospráva si problém uvědomuje a snaží se rozdíly stírat. Vzniká tak celá řada různých hubů a coworkingových center, která by do budoucna měla kvalitou konkurovat západnímu pobřeží,“ říká Pavel Houser, výkonný ředitel AITOMu.
Mezi úspěšné start-upy patří právě i 1st SOS z Fort Lauderdale z Miami, která se za 3 roky rozrostla na 650 zaměstnanců. “Ze spolupráce s AITOMem jsme opravdu nadšení. To, jak v AITOMu pracují, jsem měl možnost vidět na vlastní oči jak v jejich pražské kanceláři, tak následně na Floridě. Oceňuji zejména jejich systematický přístup, množství konzultací a snahu vždy nalézt nejvhodnější řešení,” uvádí Peter Mendez, CEO společnosti 1st SOS.
Na nových stránkách se podílela také agentura COEX, která bude dodávat informační systém. Web společnosti 1st SOS bude fungovat v angličtině a španělštině.
O společnosti 1st SOS
1st SOS je americká společnost působící v oblasti jižní Floridy. Zaměřuje se na dodávání kvalitních a proškolených lidí do hotelových řetězců. Díky tréninku svých zaměstnanců a vysoké kvalitě služeb se během 3 let rozrostla na více než 650 zaměstnanců. Mezi její klienty patří např. hotely Marriott, Hilton, Porsche Design Tower a další.
Více informací na: https://www.1stsos.com/
O agentuře AITOM
Internetová agentura AITOM vytváří pro své klienty z řad středně velkých firem weby, které plní stanovené cíle. Spolupráce s AITOMem vychází ze vstupní studie, díky které dokáže AITOM pro klienta zodpovědně navrhnout webové řešení a realisticky odhadnout náklady na dosažení požadovaných obchodních výsledků. Díky internímu oddělení internetového marketingu se dokáže postarat i o relevantní návštěvnost webu. AITOM tedy nabízí komplexní internetové řešení: vstupní studii, vývoj webu i internetový marketing.
Na českém trhu působí již deset let a za tu dobu se jejím specialistům podařilo realizovat přes pět set úspěšných projektů.