Dlouhodobě věříme tomu, že vedle sebe mohou působit jak klasické taxi společnosti, tak i moderní aplikace typu Taxify nebo Uber. Taxifyse nebrání přijetí takových legislativních úprav, které pomohou v této oblasti vytvořit jasná pravidla.
Jsme přesvědčeni, že nynější spor není rozporem mezi taxikáři jako takovými na jedné straně a moderními aplikacemi na straně druhé, ale mezi již technologicky překonanými taxi dispečinky a pokrokovějšími online platformami. Sami zákazníci by měli mít možnost rozhodnout o tom, které z těchto řešení je jim bližší.
Je potřeba, aby platná pravidla zohledňovala aktuální vývoj a moderní trendy. Není proto možné po řidičích chtít, aby skládali zkoušky z místopisu, když je aplikace dokáže městským provozem provést mnohem lépe než jejich vlastní znalost prostředí. Stejně tak je podle našeho názoru zbytečné, aby řidiči používali taxametry, když moderní aplikace také dokážou cenu za ujetou vzdálenost vypočítat. Legislativa by se tedy měla vydat spíše cestou uvolňování pravidel než jejich zpřísňováním a to pro všechny řidiče. Česká republika se tímto může inspirovat například v Pobaltí, především v Estonsku nebo Lotyšsku.
Jsme si jisti tím, že moderní aplikace typu Taxify dokážou v Praze i nadále fungovat. Také poslední dva výroky soudů ve věci předběžného opatření namířeného proti naší společnosti ukazují, že v Praze existuje vůle k tomu, aby bylo zachováno fungování progresivních technologických aplikací, které usnadňují ve městech osobní přepravu.