Kasia Kieli povýšila na předsedkyni a výkonnou ředitelku pro oblast EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika)
Marinella Soldi rozšíří svou působnost jakožto ředitelka pro strategie pro oblast EMEA a výkonná ředitelka pro jižní Evropu
James Gibbons byl jmenován generálním ředitelem pro Velkou Británii/Irsko, Austrálii a Nový Zéland a ředitelem pro obchodní rozvoj v oblasti EMEA
Victoria Davies nadále povede region střední a východní Evropy, a nově také Turecko, severovýchodní Evropu a Středomoří, čímž vytvoří větší a silnější skupinu trhů.
Praha, 5. prosince 2017 – Společnost Discovery Communications přetváří strukturu svých regionálních podniků v Evropě, na Středním východě a v Africe (EMEA), aby upevnila svou pozici světového lídra v oblasti zábavy, a to na všech obrazovkách a v rámci všech služeb, a aby vytvořila prostředí, které optimalizuje její hlavní obchodní činnost a zároveň rozvíjí nové oblasti růstu. Kasia Kieli byla s okamžitou platností jmenována předsedkyní a výkonnou ředitelkou pro oblast EMEA.
Společnost Discovery v posledních letech prováděla významné investice v oblasti EMEA – od akvizice společnosti Eurosport a prémiových sportovních práv, včetně těch na přenos olympijských her v letech 2018 až 2024, až po nové digitální produkty, které jsou určeny přímo spotřebitelům. Jedná se například o službu Dplay, která obsahuje oblíbené zábavní a sportovní programy Itálie, Norska, Švédska a Dánska. Neposlední z investic společnosti Discovery je její spolupráce na streamingové službě se společností ProSiebenSat1 v Německu, kde diváci najdou ten nejlepší obsah od obou společností. Společnost Discovery rovněž dosáhla významného pokroku – její streamingová služba Eurosport Player zaznamenala nárůst popularity v celé Evropě.
KASIA KIELI POVEDE EVROPU, STŘEDNÍ VÝCHOD A AFRIKU
Ze své nové pozice bude Kieli urychlovat spotřebitelský a produktově zaměřený provozní model společnosti Discovery v rámci její největší oblasti příjmů. Díky konsolidaci obchodních jednotek, které byly dříve rozděleny na Velkou Británii, severskou oblast, jižní Evropu a oblast střední a východní Evropy, Středního východu a Afriky (CEEMEA), se nyní může jeden vedoucí tým zaměřit na optimalizaci hlavní obchodní činnosti, a současně rozvíjet nové oblastí růstu.
Kieli pro Discovery pracuje již 17 let a dříve řídila operace Discovery pro oblast CEEMEA na 112 trzích. Za jejího vedení se organizace značně změnila – původně byly distribuovány pouze základní kanály, ale postupně se organizace stala prosperující a lokálně relevantní, a dnes nabízí placenou televizi, volně dostupné nešifrované televizní vysílání a digitální produkty na dvou kontinentech.
JEAN-BRIAC PERRETTE, CEO A PREZIDENT SPOLEČNOSTI DISCOVERY NETWORKS INTERNATIONAL, UVEDL:
„Kasia předvedla, že má velkou vizi a odhodlání, a také nesrovnatelné odborné znalosti v řízení pravděpodobně jednoho z nejsložitějších a nejrozmanitějších regionů světa. EMEA je pro nás největší oblastí z hlediska příjmů, v minulosti byla také navíc cílem značných investic a do budoucna s ní máme velké ambice. Nepochybuji o tom, že pod pevným a efektivním vedením Kasi uvidíme, jak bude naše organizace se sjednocenou oblastí EMEA i nadále růst a prosperovat.“
KASIA KIELI, PŘEDSEDKYNĚ A VÝKONNÁ ŘEDITELKA PRO OBLAST EMEA, UVEDLA:
„Ve společnosti Discovery jsem začala pracovat v roce 2000, protože jsem tuto značku měla v oblibě, věřila jsem v její hodnoty a viděla jsem příležitosti, které vytváří. Stále cítím to nadšení ze sledování našich programů, stejně jako miliony dalších diváků, kteří je každý den sledují, aby se pobavili, inspirovali a byli ohromeni. Po 17 letech u společnosti Discovery v ni věřím víc než kdy předtím. Tato doba je vzrušující, neboť můžeme svým fanouškům nabídnout spoustu nových způsobů, jak mohou sledovat svůj oblíbený obsah, prostřednictvím různých partnerství, platforem a zařízení.“
VYTVÁŘENÍ MEDIÁLNÍ SPOLEČNOSTI NOVÉ GENERACE SE ZAMĚŘENÍM NA SPOTŘEBITELE
V rámci nového chodu společnosti Discovery představila Kieli nové vedení pro obchodování v oblasti EMEA, včetně například rozšíření působnosti Marinelly Soldi a Jamese Gibbonse, kteří pro ni budou v nové struktuře pracovat.
- Marinella Soldi bude nyní působit jako ředitelka strategie pro oblast EMEA a výkonná ředitelka pro jižní Evropu a bude pracovat pro Kasiu Kieli. Soldi bude i nadále využívat své zkušenosti s úspěšným nešifrovaným televizním vysíláním, provozováním placené televize a digitálních služeb a bude spolupracovat s místním vedením v Itálii, Španělsku, Francii a Portugalsku. Kromě toho Soldi vytvoří a povede agendu Spotřebitelských trendů a vývoje produktů a Organizace obsahu pro oblast EMEA a Discovery Networks International. Její rozšířená role zajistí, že její inovativní duch, strategické myšlení, kreativní vedení a obchodní cit budou využity v celé organizaci.
- Soldi pomohla přeměnit italskou Discovery z výhradně placené televize na multiplatformový mediální přehrávač. Společnost Discovery se nyní může pochlubit 7% podílem portfolia v Itálii, čímž se stává třetí největší národní televizní společností, a díky produktu Dplay si buduje pevnou základnu pro streamingové digitální služby.
NOVÝ ŘEDITEL PRO DISCOVERY VE VELKÉ BRITÁNII/IRSKU, AUSTRÁLII A NA NOVÉM ZÉLANDĚ
- James Gibbons je jmenován generálním ředitelem pro Velkou Británii/Irsko, Austrálii a Nový Zéland a ředitelem pro obchodní rozvoj v oblasti EMEA. Gibbons bude ve své nové roli spravovat britský trh, který je důležitým centrem společnosti Discovery, a který sestává ze 14 značek, jež se každý měsíc dostanou ke 26 milionům lidí. Bude stavět na úspěchu stávajícího britského týmu a bude pro tento klíčový trh hledat nové možnosti růstu. Do jeho působnosti budou také spadat kanály z Austrálie a Nového Zélandu. Vedly k tomu především faktory jako jsou podobná kultura, demografie, jazyková a programová strategie těchto trhů. Gibbons bude navíc odpovídat za rozvoj stávajících i nových obchodních vztahů a za příležitosti pro rozvoj podnikání v oblasti EMEA.
- Ve společnosti Discovery pracuje Gibbons již více než 18 let, a to v oblastech po celém světě a zejména na vedoucích pozicích. V poslední době působil jako generální ředitel pro rozvíjející se podniky a vedoucí produktového a podnikového vývoje pro oblast CEEMEA. Transformoval partnerství v oblastech jako Turecko, Afrika, Střední východ a Německo, čímž výrazně rozšířil přítomnost společnosti Discovery v těchto oblastech. Vedl také růst a slučování japonského podniku ve funkci prezidenta japonské Discovery.
- Gibbons na této pozici následuje Susannu Dinnage, která byla na začátku tohoto měsíce povýšena a jmenována do nově vytvořené pozice globální prezidentky pro Animal Planet.
O Discovery Communications:
Discovery Communications (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) uspokojuje touhu po poznání a baví diváky po celém světě svými prvotřídními populárně naučnými, lifestylovými, sportovními a dětskými programy. Do portfolia stanic Discovery patří například programy Discovery Channel, TLC, Investigation Discovery, Animal Planet, Science a Turbo/Velocity, a také OWN: Oprah Winfrey Network ve Spojených státech amerických, Discovery Kids v Latinské Americe a v Evropě Eurosport – přední stanice přinášející divákům významné místní sportovní události a olympijské hry. Programy Discovery sledují celkem až 3 miliardy diváků z více než 220 zemí, kteří každoročně dohromady zhlédnou 54 miliard hodin programového obsahu Discovery. Programová nabídka Discovery přesahuje tradiční televizní vysílání. Zahrnuje totiž například produkty spadající pod službu TV Everywhere, včetně Discovery GO nebo Discovery Kids Play; dále nadstandardní streamingové služby jako Eurosport Player; digitální vysílání a videa pro sociální sítě (sociální video) společnosti Group Nine Media; a virtuální realitu prostřednictvím Discovery VR. Více informací naleznete na stránkách www.discoverycommunications.com.