Společnost Aastra, globální poskytovatel řešení podnikových komunikací, oznámila úspěšné dokončení testu funkčnosti na technologie SmartSIP 2.0 pro Microsoft Lync Server 2010 od společnosti Network Equipment Technologies (NET). Úspěšný test funkčnosti umožňuje využití oceněného mobilního řešení Aastra SIP-DECT a širokého portfolia standardních SIP telefonů jako koncových hlasových zařízení na platformě Microsoft Lync. (TZ)
SmartSIP 2.0 od společnosti NET představuje softwarovou aplikaci poskytující Lync serverům hlasovou součinnost se zařízeními SIP (Session Initiation Protocol). Aplikace rovněž nabízí funkci pro zjišťování přítomnosti přístrojů SIP zařízení v prostředích Microsoft Lync. SmartSIP 2.0 rozšiřuje stávající portfolio podnikových koncových zařízení SIP a umožňuje využití bezdrátových zařízení na standardech 802.11 WiFi a DECT ve spojení s platformou Microsoft Lync.
„Kombinace aplikace SmartSIP 2.0 a produktů SIP-DECT od Aastra přináší podniková mobilní řešení organizacím, které využívají platformu Lync,” říká, Frederic Boone, manažer společnosti Aastra pro střední a jihovýchodní Evropu. „Řešení SIP-DECT poskytuje podnikům větší flexibilitu a mobilitu a současně jim umožňuje získat výhody nejrůznějších nástrojů pro zvýšení produktivity požadovaných v rámci implementace řešení Unified Communications (UC).“
Koncová zařízení SIP-DECT od Aastra fungují stejně jako kterékoliv jiné SIP zařízení v síti IP. Umožňuje však navíc důležitou mobilitu požadovanou v rámci mnoha odvětví, jako je např. zdravotnictví, retail, pohostinství a distribuce/logistika. SIP-DECT je vysoce škálovatelné a pojme velké množství koncových zařízení tak, aby uspokojilo široké spektrum obchodních požadavků jednotlivých podniků.
O Aastra SIP-DECT
Aastra SIP-DECT verze 2.1 představuje nejnovější generaci digitální bezdrátové komunikace, jež byla společností Aastra uvedena na trh na jaře tohoto roku. Toto mobilní řešení lze používat ve většině IP prostředí založených na otevřených standardech IP-Centrex, obsahuje mobilní prvky Aastra DECT a díky otevřenému standardu SIP jej lze integrovat do platforem jiných výrobců. Zahrnuje OpenMobility Manager (OMM), software řídící všechny mobilní prvky DECT a mobilní funkce jako např. roaming, snadné přepojování mezi základnovými stanicemi atp. Řešení využívá speciální základnové stanice (Radio Fixed Parts – RFP), která se připojují na IP síť pro instalace sítě DECT a přístupových bodů WLAN-Access-Points, Verze 2.1 obsahuje zejména funkce typu lokalizace, vylepšené zpracování zpráv, alarm (určený např. pro nemocnice) a technologii DECT XQ.
Více informací naleznete na: http://www.aastra.com/sip-dect.htm .
O společnosti Aastra
Aastra Technologies Limited, (“Aastra”) je globální společnost v segmentu podnikových komunikací. Globální centrála společnosti se nachází v kanadském Concordu. Aastra vyvíjí a dodává inovativní komunikační produkty a aplikace pro podnikovou sféru. Globální obchodní aktivity společnosti Aastra zahrnují více než 50 milionů instalovaných linek po celém světě a přímou i nepřímou přítomnost ve více než 100 zemích. Aastra se zaměřuje výhradně na podnikové komunikace a nabízí jedno z nejucelenějších portfolií řešení unified communications, jež jsou individuálně přizpůsobena požadavkům zákazníků. Portfolio produktů zahrnuje funkčně bohaté telefonní systémy pro malé a středně velké firmy, velká, škálovatelná řešení pro velké korporace, integrovaná řešení mobility a call centra, a také široký výběr terminálů. Díky zaměření na otevřené standardy Aastra umožňuje podnikům komunikovat a spolupracovat efektivněji. Více informací o společnosti lze nalézt na http://www.aastra.com