Praha (3.5.2018) – Marketing personalizačního nástroje Samba.ai a Yottly povede ve společnosti Diff SOlutions od května bývalá zaměstnankyně Google Věrka Koukalová. Informoval o tom CEO startupu David Vyskočil s tím, že na starosti bude mít i HR a rozšíření firmy o další marketingové a zákaznicky orientované pozice.
„Oba naše produkty, jak personalizační nástroj pro menší a střední weby Samba.ai, tak data-driven marketing automat Yottly pro větší e-shopy, dospěly do fáze, kdy je třeba jim dát ucelenou marketingovou strategii a strukturu. Vzhledem k tomu, že sám se zaměřuji především na obchod a rozvoj společnosti jako takové, potřebuji, aby se o marketing postarala od A do Z kompetentní osoba. Věrka to dokázala ve svých předchozích zkušenostech a já jsem nesmírně rád, že je to právě ona, kdo tuto linii naší společnosti povede,“ řekl David Vyskočil.
Věrka Koukalová má více než desetiletou praxi v online marketingu a HR. Mezi jinými v různých rolích v Google Inc., agentuře H1.cz. Její kariéra začala v marketingu, brzy řídila největší tým PPC specialistů v jedničce na trhu – H1.cz, odkud přešla do Googlu řídit partnerský program pro marketingové agentury, kterým pomáhala nejen s Google produkty, ale především s rozvojem firmy, budováním týmů a systematickým vzděláváním. Jako Happiness manažerka se starala o firemní kulturu, nábory a HR branding ve Fragile Media a poté jako HR a marketingová ředitelka stavěla na nohy komunitní startup Robeeto. Již 5 let je držitelkou certifikátu Google Partners Trainer a školí marketingové strategie pro Google. S Googlem spojila i svůj velký koníček – pořádání vzdělávacích akcí v komunitě Google User Group, kde řídí program Womenwill pro Českou republiku. O Happiness managementu píše pravidelnou rubriku do časopisu Statutární zástupce firmy, pravidelně školí, přednáší a předává svoje zkušenosti dál.
„Pro marketéra je vždycky příjemné, když může marketingovou strategii stavět od začátku a nemusí jen přebírat stávající linii. Připravit a vést marketingovou strategii pro Sambu a Yottly je pro mě příjemnou výzvou o to více, že se mohu zapojit i do HR aktivit a postavit celý marketingový tým,“ říká Věrka Koukalová.
O Samba.ai (www.samba.ai)
Samba.ai vzešla z nástroje Yottly, který používají například Mall.cz, Heureka.cz, CZC.cz, Kytary.cz, SuperZOO.cz, PetCentrum či SvětCukrářů.cz. Autorem je společnost Diff Solutions s.r.o., která v roce 2015, po pouhém roce existence, získala několikamilionovou seed investici od fondu Rockaway. Zpočátku Diff Solutions poskytovala datově analytické služby pro Českou poštu, T-Mobile a Českou spořitelnu. Právě u poslední jmenované začali ve firmě vyvíjet prediktivní algoritmické nástroje, ze kterých se vyvinula první verze personalizačního nástroje Yottly, který se hodí pro automatickou správu marketingu pro větší e-shopy využívající tak machine learningu a vyspělé datové analytiky pro podporu prodeje. V roce 2017 na základě tlaku menších a dalších středních e-shopů vznikla na základě Yottly nová verze pod názvem Samba.ai, která si dala za cíl převzít odpovědnost za výkon online marketingu tak, aby provozovatel menšího a středního e-shopu neměl s online marketingem žádné další starosti.