Praha, 20. října 2011. Sharp zahájil kampaň za účelem získání velkého podílu na trhu A3 multifunkčních zařízení s kapacitou černobílého tisku 16 až 25 stran za minutu a představuje hned tři nové produkty najednou. Výrobce očekává, že zákazníci příznivě zareagují na větší výběr plně konfigurovatelných a energeticky úsporných modelů. (TZ)
„Multifunkční zařízení této třídy kupují firmy všech typů a velikostí, s velmi odlišnými potřebami,“ řekl Yosuke Kashu, obchodní a produktový manažer společnosti Sharp Digital Document Systems Europe. „Naší snahou je nabídnout jim co největší možnost výběru, s konfigurací pro jakékoliv kancelářské potřeby.“
Modely AR-5623N, 5620N a AR-AR-5618N (schopné vytisknout 23, 20 a 18 stran za minutu) všechny standardně umožňují barevné skenování, oboustranný síťový tisk a kopírování.
Zákazník si dále může vybrat volitelné doplňky, včetně další podávací kazety na papír, vratného jednoprůchodového podavače pro zpracování oboustranných dokumentů a Sharpdesk software pro správu dokumentů.
Každý model je navržen s ohledem na minimální dopad na životní prostředí a je vybaven automatickým vypnutím, energeticky úsporným předehřívacím režimem a speciálním režimem pro úsporu toneru.
Sharp EUROTOP sponzor
Společnost Sharp Electronics Europe je v době od 31. srpna 2010 do 31. prosince 2013 EUROTOP sponzorem Unie evropských fotbalových asociací (UEFA). Sponzorství umožňuje společnosti Sharp v průběhu tohoto období využívat pro sebe všechna fotbalová utkání pořádaná UEFA. Po mistrovství Evropy hráčů do 21 let v roce 2011 a kvalifikačních zápasech na závěrečný turnaj mistrovství Evropy v roce 2012 budou vrcholem sponzorství měsíce červen a červenec 2012, kam zároveň i spadá stoleté výročí založení společnosti Sharp, kdy se uskuteční v Polsku a na Ukrajině finálový turnaj mistrovství Evropy v kopané mužů. Po mistrovství Evropy ve futsalu v roce 2012, mistrovství Evropy hráčů do 21 let v roce 2013 a evropském šampionátu žen v roce 2013 skončí sponzorství v prosinci 2013. Japonský technologický koncern by chtěl tímto partnerstvím podpořit všeobecné povědomí o značce Sharp a dostat do centra pozornosti produkty svých dvou hlavních výrobních odvětví – spotřební elektroniku a solární systémy. Podnik přitom staví na svých mnohaletých zkušenostech se sponzorstvím.
Více informací o ekologických aktivitách společnosti Sharp naleznete na: http://www.sharp.eu/sharp/apps/eu/green_site/green_site.html.