L’Oréal ve spolupráci se společností Mya Systems zavádí řešení na bázi umělé inteligence, usnadňující nábor zaměstnanců

Praha, 16. října 2018 – L’Oréal ve spolupráci se společností Mya Systems uvádí do provozu svou první konverzační platformu. Společnost Mya Systems je startup, jež poskytuje řešení, usnadňující nábor zaměstnanců na bázi umělé inteligence. Počítačový program určený k automatizované komunikaci (chatbot), který vyhledává uchazeče o stáže a pracovní pozice typu kosmetický poradce, funguje od září 2018 úspěšně ve Velké Británii, v USA a ve Francii a později bude zaveden i v dalších zemích.

Systém na bázi umělé inteligence ověřený uchazeči

Spokojenost uchazečů po zavedení řešení vzrostla, což společnosti L’Oréal, která dostává více než milion žádostí o zaměstnání ročně, umožnilo zvládat ještě větší množství uchazečů. Niilesh Bhoite, Chief Digital Officer for HR společnosti L’Oréal k tomu říká: „Výsledky prvních 10 000 přijímacích pohovorů ukazují, že Mya s téměř 92 % našich uchazečů naváže efektivní komunikaci a dosáhne téměř 100% spokojenosti. Zpětná vazba od našich uchazečů byla skvělá. Mnozí se nechali slyšet, že pohovor probíhal snadno a na opravdu osobní úrovni.“

„Naše skupina v rámci snahy o celkovou transformaci a digitalizaci personální agendy udělala díky tomuto partnerství krok vpřed. Tato nová a velmi výkonná technologie posiluje poradenskou úlohu našich personalistů a umožňuje jim opravdu se soustředit na kvalitativní a lidskou dimenzi výběrových řízení,“ říká Jean-Claude Le Grand, Executive Vice-President Human Relations společnosti L’Oréal.

Řešení na míru

Aby mohlo být vytvořeno individuální řešení, přesně odpovídající potřebám náboru ve skupině, dodává L’Oréal konkrétní kritéria, která musí uchazeči o jednotlivé pozice splňovat, a se společností Mya spolupracuje na obohacení nástroje. Chatbot od společnosti Mya dokáže uchazečům klást věcné dotazy, aby zjistil, zda jejich profil odpovídá požadavkům dané pozice: Jste k dispozici k datu zahájení stáže a po celou dobu jejího trvání? V jakém jste nyní ročníku a jak dlouhý je váš studijní program? Bude potřeba provést nějaké dílčí změny, abyste mohl/a vyplnit přihlášku? Máte pro mne nějaké otázky týkající se firemní kultury, přijímacího řízení nebo příslušné pracovní pozice? Tento typ nezaujatého, objektivního dotazování jde nad rámec životopisu a inteligentním způsobem zjednodušuje hledání nových talentů.

Platforma Mya je uživatelsky příjemná a kdykoli a kdekoli dostupná přes mobilní telefon. Mya se od samého začátku prezentuje jako chatbot. Po skončení této první fáze kontaktují vybrané uchazeče samotní personalisté. To je obzvláště přínosné v situaci, kdy mnoho uchazečů o zaměstnání nemá dostatečné množství informací o tom, co se s jejich žádostí děje. Tato technologie poskytuje uchazečům průběžně upozornění a aktualizace, takže celý proces působí příjemněji, ohleduplněji a více se zaměřuje na jednotlivce.

O společnosti L’Oréal

Společnost L’Oréal je již více než 100 let oddána kráse. Jedinečné mezinárodní portfolio skupiny L’Oréal obsahuje 34 různých značek, které se navzájem doplňují. V roce 2017 společnost vykázala obrat ve výši 26,02 mld. eur a celosvětově zaměstnává více než 82 600 lidí. Jako přední světová kosmetická společnost je L’Oréal se svými produkty zastoupena ve všech distribučních sítích: na spotřebitelském trhu, v obchodních domech, lékárnách a drogeriích, v kadeřnictvích, cestovním maloobchodě i ve značkových prodejnách a internetových prodejnách.

Strategie společnosti L’Oréal stojí na výzkumu a vývoji. Specializovaný tým 3 885 výzkumníků v centrech na celém světě plní svou prací kosmetická přání žen. Závazek udržitelnosti pro rok 2020 v podobě programu Sharing Beauty With All vytyčil ambiciózní cíle pro udržitelný rozvoj napříč hodnotovým systémem celé skupiny.

Více informací naleznete na adrese: http://mediaroom.loreal.com/en/

O platformě Mya a společnosti Mya Systems

Platforma Mya je jeden z nejvyspělejších asistentů pro nábor na bázi umělé inteligence. Tato platforma pro automatizovanou konverzaci, využívající umělou inteligenci, používá vlastní techniky zpracování přirozeného jazyka a strojového učení pro automatizované oslovování žadatelů o pracovní pozice a komunikaci s nimi v průběhu celého náborového řízení.

Společnost Mya Systems založili v roce 2012 Eyal Grayevsky, CEO, a James Maddox, CTO. Společnost se sídlem v americkém San Francisku uvedla svého asistenta pro nábor na bázi umělé inteligence, platformu Mya, na trh v červenci 2016 s cílem vyřešit zásadní nedostatky v procesu náboru a jeho zlepšení jak pro žadatele o pracovní pozice, tak pro samotné personalisty. Společnost se rychle etablovala jako přední poskytovatel řešení na bázi umělé inteligence v oblasti náboru a získala významné klienty včetně skupiny Adecco, mezi jejíž přední celosvětové klienty patří právě společnost L’Oréal. Od nejvýznamnějších investorů získala společnost ve třech kolech 32,4 mil. USD rizikového kapitálu.

Více informací naleznete na adrese: https://hiremya.com/

„Tato tisková zpráva není nabídkou k prodeji a nenavádí ke koupi akcií společnosti L’Oréal. Pokud chcete získat více informací o společnosti L’Oréal, jsou vám k dispozici veřejné dokumenty registrované ve Francii s Autorité des Marchés Financiers, které jsou také k dispozici v angličtině na naší internetové stránce www.loreal-finance.com. Tato tisková zpráva může obsahovat několik výhledových prohlášení. Přestože se společnost domnívá, že tato tvrzení jsou založena na rozumných hypotézách platných ke dni zveřejnění tohoto vydání, tyto hypotézy jsou ze své povahy vystaveny rizikům a nejistotám, které mohou způsobit, že se skutečné výsledky budou podstatně lišit od těch, které jsou uvedeny nebo předpokládány v této tiskové zprávě.“