Praha, 29. listopadu 2011 – Společnost Aastra, globální poskytovatel řešení podnikových komunikací, oznámila, že Seznam.cz, nejvýznamnější internetový portál v ČR, řídí své call centrové aktivity prostřednictvím řešení Aastra 5000. Technologie, kterou implementovala firma atlantis telecom, partner Aastra v České republice, pomohla významně zvýšit produktivitu operátorů call centra v Seznam.cz. (TZ)
Řešení je využíváno 263 IP uživateli a 61 operátory call centra umístěnými v Praze, Brně a Olomouci pro aktivní i pasivní telemarketing. Řešení nahradilo starší digitální ústřednu, která postupně přestávala technologicky vyhovovat postupně se zvyšujícím nárokům na call centrum zejména v oblasti nárůstu obchodních interakcí a požadavků na sledování kvality a efektivity operátorů.
S novým systémem může nyní Seznam.cz u svých operátorů sledovat efektivní využití jejich času, sbírat data o počtu a délce hovorů, hodnotit jejich aktivity a následně optimalizovat jejich výkonnost. V důsledku toho se výrazně zvýšila úroveň využití pracovního dne jednotlivými operátory a navíc je možné jednotlivé operátory hodnotit i rozvíjet požadovaným směrem. Zákazníci Seznam.cz mají nyní díky nejrůznějším funkcím směrování hovorů a jejich řízení k dispozici kvalitnější služby, jsou směrováni na nejvhodnější operátory a jejich požadavky a potřeby jsou lépe uspokojeny.
„Řešení Aastra 5000 funguje v naší společnosti s naprostou spolehlivostí,“ řekl Michal Bittner, manažer Techsupport a Facilities ve společnosti Seznam.cz. „Oceňujeme navíc kvalitní implementační a servisní podporu společnosti atlantis telecom, díky které mohlo naše call centrum pracovat bez jakéhokoliv narušení obchodních aktivit již od prvního dne.“
Aastra 5000 je jedno z nejkomplexnějších komunikačních řešení s více než 500 funkcemi, které splňuje náročné požadavky na bezpečnost, kvalitu služeb, mobilitu a na dovednostech postaveném směrování hovorů. Řešení umožňuje operativně přizpůsobit zpracování hovorů aktuálním provozním potřebám, využít multimédia a moderní multi-kanálovou komunikaci, interakci s externími databázemi a aplikacemi (typu CRM), a reportování v reálném čase pro kvalitativní analýzy.
O společnosti Seznam.cz
Seznam.cz je nejvýznamnějším internetovým portálem ČR. Jeho hlavní stránku www.seznam.cz denně navštěvuje více jak 2,5 milionu uživatelů. Díky tomu, že Seznam.cz stále ještě vyvíjí vlastní fulltextové hledání a je na českém trhu již 15 let, řadí se Česká republika mezi 5 zemí světa, kde majoritu na trhu vyhledávačů nedrží Google, navíc je v této pětici jedinou zemí, kde se píše latinkou. Společnost Seznam.cz se již 14 let objevuje na čelních místech v žebříčcích úspěšnosti českých firem a ochranná známka Seznam.cz, patří mezi pět nejvýše hodnocených.
O společnosti Aastra
Aastra Technologies Limited, (“Aastra”) je globální společnost v segmentu podnikových komunikací. Globální centrála společnosti se nachází v kanadském Concordu. Aastra vyvíjí a dodává inovativní komunikační produkty a aplikace pro podnikovou sféru. Globální obchodní aktivity společnosti Aastra zahrnují více než 50 milionů instalovaných linek po celém světě a přímou i nepřímou přítomnost ve více než 100 zemích. Aastra se zaměřuje výhradně na podnikové komunikace a nabízí jedno z nejucelenějších portfolií řešení unified communications, jež jsou individuálně přizpůsobena požadavkům zákazníků. Portfolio produktů zahrnuje funkčně bohaté telefonní systémy pro malé a středně velké firmy, velká, škálovatelná řešení pro velké korporace, integrovaná řešení mobility a call centra, a také široký výběr terminálů. Díky zaměření na otevřené standardy Aastra umožňuje podnikům komunikovat a spolupracovat efektivněji. Více informací o společnosti lze nalézt na http://www.aastra.com