Měsíčník Esquire je nejprestižnějším světovým pánským časopisem na českém mediálním trhu. Tuto skutečnost vždy odráží také výběr a zpracování témat. Od červnového čísla čtenáři v časopise najdou nejen řadu nových rubrik zabývajících se gastronomií, módou a technologiemi, ale také rozhovory se světovými celebritami, reportáže z konce světa, vrcholu slávy i okraje společnosti, analýzy nejnovějších byznysových, módních i zdravotních trendů a samozřejmě příběhy mužů, kteří hýbou světem. Zkrátka „Man at His Best“.
„Esquire představuje nekompromisního průvodce světem moderních mužů. Už od svého založení v roce 1933 kombinuje kvalitní žurnalistiku s tématy, která právě hýbou společností. Legendární šéfredaktor amerického vydání David Granger vždy říkal, že opravdu dobrá novinařina by se měla číst jako fikce. A že Esquire učiní svému poslání za dost až ve chvíli, kdy má i ten nejcyničtější čtenář slzy v očích. Jeho postoj dokonale ztělesňuje také nápis, který nově naleznete na hřbetu českého Esquiru, a který dlouhá léta doprovázel i ten americký. Nápis, který, jak pevně věříme, není jen dalším prázdným sloganem, ale příslibem: Man at His Best,“ uvedl Petr Matějček, šéfredaktor titulu.
Časopis Esquire v současnosti vychází ve 24 mezinárodních mutacích a čte ho více než 9 milionů mužů na celém světě. V České republice byl poprvé vydán v roce 1996.
Červnové číslo s legendárním šampionem v těžké váze Mikem Tysonem na titulní straně je právě v prodeji.
O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA
Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,4 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,8 milionu návštěvníků internetu.
Celková čtenost titulů MAFRA je 5,1 milionu čtenářů, což představuje 58 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,8 milionu reálných uživatelů.
Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, tituly zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další.
Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2.
Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.
Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.
Do skupiny dále patří zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.
Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing.
MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku.
Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz.
Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů.
Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.
Skupina je členem holdingu Agrofert.