Zapakatel.cz oslaví tři roky na trhu

Praha 26. srpna 2013 – Zapakatel.cz , trojka mezi českými slevovými servery, připravuje pro své zákazníky na září akce oslavující tři úspěšné roky fungování na českém trhu. S obratem 109 milionů korun za první pololetí roku se Zapakatel.cz stále drží na třetí příčce mezi českými slevovými servery. (TZ)

„Zapakatel.cz vznikl 2. srpna 2010 a byl mezi prvními slevovými servery v Česku,“ říká Vladimír Hlaváček, marketingový ředitel Zapakatel.cz. „Nejlepší oslavou pro nás budou aktivity pro zákazníky, které ale necháme na září. Možnost vyhrát řadu cen a zúčastnit se oslav tak bude moci více lidí,“ dodává. V rámci tříletého výročí rozdá Zapakatel.cz  v září desítky cen a voucherů v rámci týdne mimořádných slevových nabídek a aktivit.

Jaké jsou zajímavosti z tohoto roku? Mezi nejprodávanější zboží stále patří tradičně medovníčky, těch se od začátku roku prodalo přes 8 tisíc kusů. Druhé nejprodávanější zboží tohoto roku bylo Luxusni TAKÉ AWAY Sushi menu pro dva (přes 5 400 kusů). V červnu 2013 navštívilo www.zapakatel.cz přes 180 tisíc návštěvníků (reální uživatelé podle metodiky Netmonitoru). Přes 360 tisíc registrovaných uživatelů si v 330 tisících případech nechává posílat nabídku slev elektronickou poštou.

Největší zájem je stále o zboží (23% podíl), jídlo (22 %), pobyty (15 %) a krásu (12 %). Následuje sport (7 %), relaxace (4 %), byť poměrně značnou část (12 %) tvoří kategorie „ostatní“.

Od počátku letošního roku klade Zapakatel.cz stále mimořádný důraz na zkvalitnění nabídek – pokud je to možné posuzovat podle objemů stornovaných nákupů, tak v červenci klesly na 37 % lednového stavu, v červnu dokonce na 30% lednového stavu (v lednu byly nejvyšší objemy storen v tomto roce a od ledna objemy storen setrvale klesají).

Ve stornech se projevují i občasné krachy cestovní kanceláří i restauraci, ale v zásadě jde o poměrně výjimečné situace a Zapakatel.cz v takových případech vychází zákazníkům vstříc a vrací peníze za zakoupené slevy z vlastních prostředků.

Web Zapakatel.cz stále ve vyšší míře navštěvují ženy (59.72 %) a nejvíce návštěvníků je ve věku 25 až 44 let (47 %) a má středoškolské vzdělání s maturitou (45 %). Nejvíce návštěvníků je z Prahy (19.4 %), Středočeského kraje (12 %), Jihomoravského kraje (11 %) a Zlínského kraje (10 %).

Probíhající léto má ještě stále výrazný vliv na zájem o nabídku slev v oblasti cestování a po zkušenostech z předchozích let je jasné, že tento trend bude pokračovat ještě v průběhu září. Pokud jste tedy nestihli dovolenou v letních měsících, možná ještě najdete výhodnou nabídku na cesty v průběhu září.

O Zapakatel.cz

Zapakatel.cz je třetí nejsilnější český slevový server, který působí i na Slovensku jako Zabagatel.sk. Na trhu působí od léta roku 2010, v březnu 2011 otevřel v Praze první zákaznické centrum, ve kterém mohou lidé kupovat slevy, včetně slev speciálních či nevyužitých voucherů, platit v hotovosti či si osobně vyzvedávat zboží a vyřizovat reklamace. V září 2011 bylo otevřeno druhé zákaznické centrum v Brně.

Zapakatel.cz a Zabagatel.sk najdete na www.zapakatel.cz a www.zabagatel.sk, stejně tak jako na sociálních sítích Facebook (Zapakatel.cz a Zabagatel.sk), Twitter.com (@Zapakatel.cz),  Google+ (Zapakatel.cz) a Foursquare (Zapakatel.cz).