Sony Ericsson spustil na svém profilu na Facebooku on-line podporu

Společnost Sony Ericsson spustila tento měsíc pro své fanoušky na oficiálním českém Facebook profilu Sony Ericsson Czech Republic (http://www.facebook.com/SonyEricssonCzechRepublic) unikátní službu Help Desk. Tato nová aplikace umožňuje snadný přístup k technické podpoře pro spolehlivé zodpovězení jakýchkoliv dotazů týkajících se přístrojů Sony Ericsson. Doplňuje tak již dlouhodobě využívanou technickou podporu přes telefon a e-mail. (TZ)

Otázky mohou uživatelé profilu Sony Ericsson Czech Republic klást ve speciální záložce s názvem Help Desk (http://www.facebook.com/SonyEricssonCzechRepublic#!/SonyEricssonCzechRepublic?sk=app_136975533034916). Zodpovězení dotazů bude probíhat v co nejkratším časovém horizontu s výjimkou víkendů, kdy je provoz této on-line podpory omezen. Fanouškům však i nadále zůstává možnost využívat zeď pro komunikaci s ostatními či pro sdílení zajímavých novinek a obsahů týkajících se společnosti či produktů Sony Ericsson. Zavedení této nové služby je jedním z dalších kroků rozšíření komunikace značky Sony Ericsson s uživateli sociálních sítí, kde například na českém Facebook profilu již přesáhla hranici 15 000 fanoušků.

Společnost Sony Ericsson byla založena v říjnu 2001 jako společný podnik firem Ericsson a Sony a oslavila tak 10 let existence. V průběhu let společnost nabídla nejlepší komunikační technologie a výborný uživatelský zážitek, což spojila v řadě Xperia™, která nabízí nejzábavnější chytré telefony v mobilním průmyslu. Sony Ericsson má centrálu v Londýně a operuje na všech důležitých trzích po celém světě. Má výrobní kapacity v Číně a oddělení výzkumu a vývoje v Číně, Japonsku, Švédsku a v kalifornském Silicon Valley. Pro více informací navštivte prosím www.sonyericsson.cz.